عمومی

اینستاگرام مدیریت پیغام‌های دریافتی را برای تولیدکنندگان محتوا ساده‌تر می‌کند

اینستاگرام مدیریت پیغام‌های دریافتی را برای تولیدکنندگان محتوا ساده‌تر می‌کند

با آپدیت جدید اینستاگرام، یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات تولیدکنندگان محتوا حل شد. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام با انتشار ویدیویی از قابلیت فیلترکردن پیام‌های دریافتی در دایرکت برای اکانت‌های Creator خبر داد.

به‌روزرسانی اینستاگرام به کاربرانی که اکانت آن‌ها از نوع Creator باشد، اجازه می‌دهد پیام‌هایی را که در بخش Request قرار دارند مثل برچسب‌های جیمیل، براساس فرستنده‌ی پیام فیلتر کنند. علاوه‌براین امکان مرتب‌سازی پیام‌ها براساس تاریخ دریافت و تعداد دنبال‌کنندگان وجود دارد، اما اکنون گزینه‌ای برای فیلتر پیام‌های خاص نیز در اختیار کاربران قرار دارد. فیلترهای جدید شامل درخواست‌ها و پیام‌های دریافتی از اکانت‌های دارای تیک آبی، کسب‌وکارها، تولیدکنندگان محتوا و دنبال‌کنندگان می‌شوند.

به‌روزرسانی اینستاگرام روشی برای مرتب‌سازی پاسخ‌های استوری اینستاگرام ارائه می‌دهد. با رفتن به بالای صندوق ورودی خود، می‌توانید برای دسترسی آسان و سریع به درخواست‌ها، پاسخ‌های استوری را مرتب و فیلتر کنید.

موسری در ویدیوی خود توضیح می‌دهد: «هنوز کارهای زیادی برای بهبود صندوق ورودی تولیدکنندگان محتوا و پیام‌هایی که در بخش Request قرار می‌گیرند، وجود دارد. به‌هرحال امیدواریم این آپدیت قدم درستی در مسیر مذکور باشد.» مدیرعامل اینستاگرام همچنین گفت که قابلیت فیلتر کردن پیام‌های دایرکت یکی از درخواست‌های رایج تولیدکنندگان محتوا بوده و امیدوار است اینستاگرام در آینده‌ی نزدیک ابزارهای بیشتری برای مدیریت صندوق ورودی ارائه دهد تا این بخش کمی مرتب‌تر شود.

اینستاگرام از مدت‌ها قبل درحال بررسی روش‌های جدید برای به‌روزرسانی پلتفرم خود برای کاربران و تولیدکنندگان محتوا است. این شرکت در سال ۲۰۱۸ آزمایش اکانت‌های Creator را آغاز کرد که به افراد مشهور و کاربران شناخته‌شده‌تر شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد پیام‌های دایرکت را فیلتر و آمار دنبال‌کنندگان خود را ردیابی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا