اپل چگونه ایرپاد پرو ۲ را به دستگاهی برای سلامت شنوایی تبدیل کرد؟
اپل چگونه ایرپاد پرو ۲ را به دستگاهی برای سلامت شنوایی تبدیل کرد؟
به گفتهی دنیل، سادهسازی این تجربهها نیازمند همکاری تیمهای مختلف اپل در هر مرحله از مسیر بود تا نرمافزار را با الزامات آزمایشهای بالینی تطبیق دهند و بهترین محصول ممکن را برای مشتریان فراهم کنند. میزور هم اهمیت این همکاریها را چنین توصیف میکند:
به میزان نوآوریهای ضروری فکر کنید، به تراکم فناوریهایی که در ایرپادها به کار رفت و به تلاش و توجهی که به جزئیات شد تا این ویژگیهای نرمافزاری پیچیده ساخته شوند. تیمهای زیادی (از جمله مهندسی نرمافزار و سختافزار، طراحی، سلامت، دسترسیپذیری، عملیات بالینی، نظارتی، و تیم مهندسی عوامل انسانی) گرد هم آمدند تا بهترین کیفیت و تجربه را تضمین کنند.
اپل توسعهی تجربهی جامع سلامت شنوایی در ایرپادز پرو ۲ را نمودی از تعهد این شرکت به تولید محصولات و نرمافزارهایی میداند که با ارتقای فناوری و افزایش دسترسیپذیری، به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک میکند.
به گفتهی مهندس ارشد سلامت اپل وقتی کاربران با پوشیدن ایرپادهای خود راه بروند، میتوانند در کنسرتها از شنوایی خود محافظت کنند و در طول زمان با استفاده از این ویژگیها دیدگاه بهتری دربارهی سلامت شنوایی خود بهدست آورند.
البته برخی از این ویژگیها هنوز در همهی مناطق جهان دردسترس نیستند (برای مثال درحالحاضر قابلیت Hearing Protection فقط در آمریکا و کانادا عمل میکند).
در نهایت موفقیت این پروژه به میزان استقبال کاربران و کیفیت پاسخگویی ویژگیهای آن بستگی خواهد داشت. آیا این رویکرد اپل در تلفیق فناوری مصرفی و مراقبتهای سلامتی، راه را برای توسعهی نرمافزارهای مشابه باز میکند؟ پاسخ این سؤال در دست بازخورد کاربران خواهد بود.