رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت» و انتشار گزارش تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳
رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت» و انتشار گزارش تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳
رویداد «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با هدف رونمایی از زیرمجموعه جدید تکراسا، «تکراسا اینسایت» و انتشار «گزارش تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» روز دوشنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مجتمع تجاری ایرانمال برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت مجموعههای اسمارتک و کاوهنگار و همراهی بیش از ۲۰ همکار دادهای گزارش برگزار میشود.
تکراسا اینسایت؛ دسترسی همگانی به داده و اینسایت
با توجه به عدمشفافیت و عدمدسترسی به داده و بینش در صنایع اقتصاد دیجیتال درکنار نیاز روزافزون ذینفعان صنعت به تصمیمگیری دادهمحور، تکراسا اینسایت با مأموریت «دسترسی همگانی به داده و اینسایت در اقتصاد دیجیتال» شکل گرفت.
تکراسا اینسایت با تکیه بر سابقه و اعتبار برند تکراسا، بهعنوان یک هویت مستقل و با تمرکز بر تحقیقات بازار شکل گرفته است تا با توانمندسازی ذینفعان صنعت در تصمیمگیری مبتنی بر داده به رشد و توسعه کسبوکارها و اقتصاد دیجیتال کمک کند.
محصول و خدمت اصلی تکراسا اینسایت ارائه رایگان گزارشهای تحلیل صنعت به زبانهای فارسی و انگلیسی است. تهیه و تدوین این گزارشها از طریق مشارکت ذینفعان صنعت شامل بازیگران، سرمایهگذاران، قانونگذاران، سیاستگذاران، کارشناسان و متخصصان انجام میشود.
گزارش تکنولوژیهای بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳
در همین راستا، تکراسا اینسایت نخستین گزارش خود با عنوان «تکنولوژیهای بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳» را منتشر میکند. این گزارش با محوریت «وسیعتر نگاه کن: همافزایی و همرقابتی» به بررسی جامع وضعیت صنعت تکنولوژیهای بازاریابی در ایران میپردازد.
با توجه به تحریمها و محدودیتهای بینالمللی، ارائهکنندگان تکنولوژیهای بازاریابی در ایران به بازار داخل ایران محدود شده و ورود به بازارهای خارجی نیز برای آنها چالشبرانگیز است. این گزارش به دنبال آن است که دیدگاه بازیگران صنعت را گسترش دهد تا با همکاری و همرقابتی، به شناسایی فرصتهای جدید و رشد بازار کمک کند.
گزارش «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با مشارکت ذینفعان مختلف صنعت و انجام بیش از ۱۰۰ مصاحبه نیمهساختاریافته تهیه شده است. در این گزارش سعی شد تا از طریق مشارکت بازیگران، سرمایهگذاران، متخصصان و کسبوکارهای مشتری ابزارهای بازاریابی در فرایند تهیه و تدوین گزارش، داده و بینشهای معتبر و بدون سوگیری ارائه شود.