رمز ارز

جهش چشمگیر رمزارزهای هوش مصنوعی؛ برترین‌های هفته پایانی اکتبر کدامند؟

جهش چشمگیر رمزارزهای هوش مصنوعی؛ برترین‌های هفته پایانی اکتبر کدامند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در هفته جاری، چندین ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی توسط سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گرفتند و افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به ویرچوال پروتکل (VIRTUAL)، نوسانا (NOS) و دیمیترا (DMTR) اشاره کرد.

ویرچوال پروتکل (VIRTUAL)

قیمت ویرچوال پروتکل طی هفت روز گذشته با افزایشی ۲۳۵ درصدی به ۰.۴۴۴۱ دلار رسیده است. ارزیابی تحلیلگران از نمودار یک روزه VIRTUAL/USD نشان می‌دهد که این آلتکوین در یک روند صعودی قوی قرار دارد و اندیکاتور پارابولیک سار (Parabolic Stop and Reverse) نیز این موضوع را تأیید می‌کند.ai-coins-fourth-week-october-

با این حال، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن در حال حاضر به ۹۲.۳۶ رسیده که نشان‌دهنده وضعیت اشباع خرید و احتمال اصلاح قیمت است. اگر خریداران خسته شوند، قیمت می‌تواند تا ۰.۲۳ دلار کاهش یابد و در صورت عدم حمایت از این سطح، ممکن است به زیر ۰.۲۰ دلار برسد.

نوسانا (NOS)

قیمت نوسانا که از فناوری بلاکچین برای ارائه دسترسی به قدرت محاسباتی GPU استفاده می‌کند، در هفت روز گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته و به ۳.۱۰ دلار رسیده است.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

این افزایش، قیمت NOS را بالاتر از منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) قرار داده است. ai-coins-fourth-week-october-

در حال حاضر اگر NOS بتواند روند صعودی خود را حفظ کند، ممکن است بتواند با غلبه بر مقاومت ۳.۶۴ دلار به سقف چهار ماهه ۴.۴۶ دلار برسد. با این حال، تغییر در روند بازار می‌تواند قیمت را به ۲.۶۲ دلار کاهش دهد و در صورت عدم حفظ این سطح، سقوط تا ۰.۹۷ دلار محتمل خواهد بود.

دیمیترا (DMTR)

دیمیترا که یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین و هوش مصنوعی برای کمک به کسب‌وکار کشاورزی است، در هفت روز گذشته ۲۶ درصد افزایش قیمت داشته و در حال حاضر، در محدوده ۰.۱۱۶۹ دلار معامله می‌شود. بر اساس اندیکاتور مکدی (MACD)، این آلتکوین در حال حاضر در یک روند صعودی قوی قرار دارد. ai-coins-fourth-week-october-

چنانچه این روند ادامه یابد، DMTR ممکن است از سطح مقاومت ۰.۱۵ دلار عبور کرده و به سمت مقاومت بعدی در ۰.۱۸ دلار حرکت کند. عبور موفق از این سطح می‌تواند DMTR را به ۰.۶۱ دلار برساند، در غیر این صورت ممکن است تا ۰.۰۵ دلار کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا