رمز ارز

تغییر استراتژی معامله‌گر معروف؛ چرا دیگر اتریوم انتخاب مناسبی برای پیروزی ترامپ نیست؟

تغییر استراتژی معامله‌گر معروف؛ چرا دیگر اتریوم انتخاب مناسبی برای پیروزی ترامپ نیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، اتریوم به دلیل عملکرد ضعیف قیمتی، نظر منفی بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و اکنون توجه‌ها به سوی سولانا معطوف شده است.

الکس کروگر (Alex Kruger)، اقتصاددان و تحلیلگر معروف، بیان کرده که دیگر اتریوم نمی‌تواند گزینه خوبی برای معاملات مرتبط با پیروزی ترامپ باشد.

او به‌طور کامل تمرکز خود را از اتریوم به سولانا تغییر داده است، زیرا باور دارد که سولانا به دلیل فعالیت‌های قوی در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) پتانسیل رشد بیشتری دارد.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

کروگر با وجود احتمال بالای پیروزی ترامپ در انتخابات، معتقد است که اتریوم برخلاف آلت‌کوین‌های دیگر شانس کمی برای رشد دارد. او می‌گوید که عدم افزایش قیمت اتریوم علی‌رغم عرضه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات نشان‌دهنده ضعف آن است.

کروگر همچنین به روند نزولی چندساله اتریوم در برابر بیت‌کوین و کاهش فعالیت‌های درون زنجیره‌ای اشاره کرده و به همین دلیل، اتریوم را از استراتژی انتخاباتی خود حذف کرده است.

علاوه بر این، در میان جنجال اخیر توکن‌های هوش مصنوعی، سولانا از نظر درآمد روزانه از اتریوم پیشی گرفته است و کروگر ترجیح می‌دهد در چنین شرایطی بر روی بیت‌کوین و سولانا تمرکز کند.

در ادامه، کروگر به این نکته اشاره می‌کند که پس از پیروزی احتمالی ترامپ، احتمال تغییر در مدیریت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) وجود دارد که می‌تواند شانس بیشتری برای تایید ETFهای اسپات اتریوم ایجاد کند.

با این حال، او پیش‌بینی می‌کند که در چنین شرایطی ETFهای سولانا نیز به بازار معرفی شوند و موقعیت سولانا همچنان پیشتاز باقی بماند.

در عین حال، جیمز فیکل، معامله گر معروف، در حال کاهش موقعیت‌های لانگ خود در جفت ارز ETH/BTC است، زیرا این جفت ارز به پایین‌ترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۱ رسیده است.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم نیز اخیراً فروش اتریوم توسط بنیاد اتریوم را توجیه کرده و عنوان کرده است که این فروش‌ها به منظور تامین مالی توسعه‌دهندگان و دیگر مشارکت‌کنندگان اکوسیستم ضروری بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا