عمومی

بازی Call of Duty Black Ops 6 فردا همزمان‌با عرضه جهانی وارد سرویس استریم انویدیا می‌شود

بازی Call of Duty Black Ops 6 فردا همزمان‌با عرضه جهانی وارد سرویس استریم انویدیا می‌شود

فردا ۲۵ اکتبر (۴ آبان) بازی Call of Duty: Black Ops 6 وارد سرویس استریم GeForce Now انویدیا می‌شود، دقیقا همان روزی که قرار است در سایر پلتفرم‌ها دردسترس قرار بگیرد.

این نخستین‌باری است که یکی از بازی‌های مجموعه‌ی Call of Duty همزمان با عرضه‌ی جهانی وارد سرویس GeForce Now می‌شود. مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ شرکت اکتیویژن بلیزارد (ناشر کال آو دیوتی) را تصاحب و سپس قراردادی را برای انتشار بازی‌ها روی سرویس GeForce Now با انویدیا منعقد کرد.

اکتیویژن سال‌ها قرارداد انحصاری با سونی داشت و بازی‌های جدید Call of Duty همیشه با برخی از محتواهای اختصاصی برای کاربران پلی‌استیشن منتشر می‌شدند؛ بااین‌حال مایکروسافت پس‌از تصاحب اکتیویژن، قرارداد جدیدی با سونی امضا کرد تا شرایط را برای مجموعه‌ی Call of Duty تغییر دهد.

انتشار Call of Duty جدید روی سرویس استریم انویدیا، نتیجه‌ی عقب‌نشینی مایکروسافت از قرارداد اولیه‌ی اکتیویژن با هدف رفع نگرانی نهادهای رگولاتوری است. مایکروسافت سال گذشته افزون‌بر امضای قرارداد با انویدیا، وعده داد که Call of Duty وارد پلتفرم‌های نینتندو شود.

انویدیا گفته است که سرویس استریم این شرکت، لانچر Call of Duty HQ را نیز دریافت می‌کند؛ لانچری که شامل بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare III و Call of Duty: Warzone هم می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا