رمز ارز

تزریق سرمایه جدید به بازار؛ بلک‌راک ۴۵۰۰ بیت‌کوین دیگر انباشت کرد!

تزریق سرمایه جدید به بازار؛ بلک‌راک ۴۵۰۰ بیت‌کوین دیگر انباشت کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین شرکت بلک‌راک (IBIT) به تازگی با ثبت ورودی‌های جدید، به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. در روز دوشنبه، IBIT بیش از ۴۵۰۰ بیت‌کوین به دارایی‌های خود اضافه کرد و مجموع ورودی‌های این صندوق را به بیش از ۲۳.۵ میلیارد دلار رساند.

لری فینک، مدیرعامل بلک‌راک، در اظهارات اخیر خود بر اهمیت «نقدینگی و شفافیت»، به عنوان عوامل کلیدی جذب سرمایه به بازار بیت‌کوین تأکید کرد. این شرکت با صندوق IBIT خود، به شکل قابل‌توجهی از سایر رقبا پیشی گرفته است.

به گفته سامارا کوهن، رئیس بخش ETF بلک‌راک، با توجه به تقاضای بالای جهانی برای بیت‌کوین، این شرکت تصمیم به راه‌اندازی این محصول در اوایل سال جاری گرفت. در مدت تنها ۱۰ ماه از زمان راه‌اندازی، ارزش بازار ETFهای بیت‌کوین به بیش از ۶۳ میلیارد دلار رسیده است.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

بر اساس اطلاعات موجود، ۸۰ درصد خریداران محصولات جدید اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده، سرمایه‌گذاران مستقیم هستند و ۷۵ درصد از آن‌ها هرگز قبل از این سهام صندوق iShare بلک‌راک نداشته‌اند.

شرکت بلک‌راک همچنین در حال آموزش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال به سرمایه‌گذاران ETF است. لری فینک در اظهارات خود بیان کرده که پذیرش بیت‌کوین تابع مقررات نیست، بلکه تابع نقدینگی و شفافیت است.

او همچنین در مورد انتخابات آینده آمریکا اشاره کرده که تأثیر این انتخابات بر بیت‌کوین نامشخص است. در حال حاضر، کمک‌های مالی رمزارزی در این انتخابات به بیش از ۱۹۰ میلیون دلار رسیده و نمایندگان هر دو حزب، شامل کامالا هریس و دونالد ترامپ، مایل به تحت تأثیر قرار دادن رأی‌دهندگان کریپتو هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا