رمز ارز

تقویت جایگاه ریپل در بازار جهانی؛ همکاری جدید با گارانتی بانک ترکیه کلید خورد!

تقویت جایگاه ریپل در بازار جهانی؛ همکاری جدید با گارانتی بانک ترکیه کلید خورد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک گارانتی ترکیه (Garanti BBVA) با همکاری ریپل و شرکت آی‌بی‌ام (IBM)، به دنبال ارائه خدمات معاملاتی و نگهداری امن ارزهای دیجیتال است. این همکاری، نخستین پروژه بزرگ ریپل پس از معرفی راهکار جدید نگهداری ارزهای دیجیتال در اوایل این ماه است.

بانک گارانتی ترکیه قصد دارد با استفاده از فناوری ریپل و آی‌بی‌ام، خدمات نگهداری رمزارز خود را به بیش از ۱۴,۰۰۰ مشتری ارائه دهد. این بانک ترکیه‌ای با تکیه بر این همکاری استراتژیک به دنبال بهبود عملکرد و امنیت پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود است.

پس از آزمایش موفقیت‌آمیز این پروژه در سال گذشته، بانک گارانتی می‌خواهد از راهکار ترکیبی ریپل و آی‌بی‌ام استفاده کند تا از داده‌ها، برنامه‌ها و کلیدهای خصوصی خود محافظت نماید.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

آرون سیرز (Aaron Sears)، معاون ارشد مشتریان جهانی ریپل، از این همکاری استقبال کرده و اظهار داشته که نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال می‌تواند ارزشی جدید برای اقتصاد دیجیتال به ارمغان بیاورد.

راهکارهای ارائه‌شده توسط ریپل و آی‌بی‌ام شامل رمزگذاری داده‌ها و جداسازی محیط‌های مشتریان بانک گارانتی خواهد بود. علاوه بر این، این راهکار همچنین ماژول‌های امنیت سخت‌افزاری (HSM) با گواهینامه‌های امنیتی برتر و یک چارچوب حاکمیتی منعطف را ادغام خواهد کرد تا از نقاط ضعف جلوگیری کرده و امنیت مشتریان را افزایش دهد.

لازم به ذکر است که با وجود چالش‌های حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، این شرکت همچنان به توسعه فناوری‌های نوین در حوزه ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد و به دنبال افزایش همکاری‌های خود در این صنعت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا