تکنولوژی

زمان معرفی گوشی‌های سری شیائومی 15 اعلام شد

زمان معرفی گوشی‌های سری شیائومی 15 اعلام شد

بعد از معرفی تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 الیت توسط کوالکام، سازندگان گوشی‌های اندرویدی برای معرفی دستگاه‌های قدرتمند جدید خود آماده می‌شوند. حالا شیا‌ئومی نیز اعلام‌کرده که در 29 اکتبر (8 آبان) از گوشی‌های سری شیائومی 15 رونمایی خواهد کرد.

پوستری از غول چینی منتشرشده که از معرفی سری شیائومی 15 در هفته آینده خبر می‌دهد. انتظار می‌رود در این رویداد شیائو‌می گوشی‌های هوشمند 1‌5 و 1‌5 پرو را معرفی کند و مدل برتر که شیائو‌می‌ 15 اولترا خواهد بود، سال آینده عرضه می‌شود. همچنین مانند سال‌های گذشته، فقط شیائو‌می‌ 1‌5 و 15 اولترا ممکن است در سطح جهانی عرضه شوند.

زمان معرفی گوشی‌های سری شیائومی 15 اعلام شد

در همین رویداد، شیائومی همچنین از سیستم‌عامل HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید 1‌5 و خودروی برقی SU7 اولترا نیز رونمایی خواهد کرد.

درباره مشخصات این دستگاه‌ها، طبق شایعات، شیائومی 15 استاندارد دارای طراحی جمع‌وجور با نمایشگر تحت 6.36 اینچی AMOLED خواهد بود. انتظار می‌رود همتای آن، یعنی شیائومی‌ 15 پرو از نمایشگر بزرگ‌تر 6.78 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند دالبی‌ویژن عرضه شود.

همچنین در ادامه همکاری با لایکا، شایعه‌شده که شیائو‌می 15 پرو به سه دوربین مجهز می‌شود که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر و سنسور فوق‌عریض می‌شود. علاوه‌براین، هر دو مدل احتمالاً باتری با ظرفیت‌های بیشتر از 5000 میلی‌آمپرساعت خواهند بود.

رندرهای جدید شیائومی 15 اولترا با دوربین‌های عجیب

زمان معرفی گوشی‌های سری شیائومی 15 اعلام شد

درهمین‌حال، رندرهایی از شیائومی 15 اولترا منتشرشده که طراحی دوربین‌های آن را نشان می‌دهد.

طبق این رندرها، درحالی که برآمدگی دوربین دستگاه شکل دایره‌ای خود را حفظ کرده است، نحوه قرارگیری دوربین‌ها در داخل ماژول، کاملاً نامتقارن است. طبق منبعی که این رندرها را منتشرکرده، تک سنسور بالای ماژول یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ 200 مگاپیکسلی با زوم 4.3 برابری خواهد بود. در ردیف پایین نیز یک دوربین اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

برای دوربین سلفی شیائومی 15 اولترا نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی گزارش شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا