رمز ارز

اتصال به ۹ بلاکچین با پل جدید یونی‌سواپ! پیش‌بینی‌ها از آینده قیمت UNI چیست؟

اتصال به ۹ بلاکچین با پل جدید یونی‌سواپ! پیش‌بینی‌ها از آینده قیمت UNI چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (Uniswap) به تازگی از پل زنجیره‌ای بدون نیاز به مجوز (Permissionless) خود رونمایی کرده است.

این پل پس از معرفی تست‌نت یونی‌چین (Unichain) ارائه شده و یکی از جدیدترین محصولات یونی‌سواپ برای تقویت تعامل‌پذیری در بلاکچین به شمار می‌آید. با استفاده از این پل، کاربران می‌توانند به ۹ زنجیره مختلف متصل شوند.

این محصول جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که به پروتکل‌های لایه ۲ اتریوم، از جمله آپتیمیسم (Optimism) و بیس (Base)، دسترسی داشته باشند. یونی‌سواپ اعلام کرده که این پل با استفاده از پروتکل اکراس (Across) طراحی شده که یک پل بدون نیاز به مجوز با عملکرد سریع و امن به شمار می‌آید.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

یونی‌سواپ همواره بر این باور بوده که آینده بلاکچین، مبتنی بر مفهوم چندزنجیره‌ای است و به همین دلیل، لایه دوم یونی‌چین را معرفی کرده است. این تست‌نت به منظور بررسی و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) مقیاس‌پذیر ایجاد شده و در حال حاضر فعال است.

این صرافی با معرفی محصولات جدید، به گسترش قابلیت‌های خود ادامه داده و در تلاش است تا چالش‌های مربوط به کار با چندین پروتکل را برطرف کند. لازم به ذکر است که با وجود دریافت اخطاریه ولز (Wells) از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، یونی‌سواپ همچنان به نوآوری ادامه می‌دهد و این مسئله به تقویت قیمت توکن بومی آن، UNI، کمک کرده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت UNI با ۳.۵ درصد افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به محدوده ۸ دلار رسیده است.uniswap-launches-permissionless-chain-bridge-uni-price-to

با معرفی این پل جدید، احتمال می‌رود که یونی‌سواپ توجه بیشتری جلب کند و قیمت آن افزایش یابد. طبق تحلیل‌های قبلی، احتمال رسیدن قیمت این توکن به ۲۰ دلار مورد توجه قرار گرفته و این نشان می‌دهد که صعود قیمت UNI به ۱۰ دلار در میان‌مدت امکان‌پذیر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا