رمز ارز

تسلا تایید کرد: هیچ بیت‌کوینی فروخته نشده است!

تسلا تایید کرد: هیچ بیت‌کوینی فروخته نشده است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش مالی منتشرشده توسط شرکت تسلا برای سه‌ماهه سوم نشان می‌دهد که دارایی‌های بیت‌کوین (BTC) این شرکت در طول سال ثابت مانده است. به عبارتی، تسلا همچنان ۱۱,۵۰۹ بیت‌کوین در اختیار دارد که ارزش آن‌ها حدود ۷۶۵ میلیون دلار است.

در حال حاضر، تسلا بعد از مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، ماراتن دیجیتال هولدینگز (Marathon Digital Holdings) و ریوت پلتفرمز (Riot Platforms)، چهارمین دارنده بزرگ بیت‌کوین در میان شرکت‌های آمریکایی محسوب می‌شود.

برخی از نقل و انتقالات اخیر میان کیف‌پول‌ها موجب ایجاد گمانه‌زنی‌هایی درباره فروش یا انتقال دارایی‌های تسلا شده بود، اما گزارش اخیر تأیید می‌کند که هیچ‌گونه فروشی انجام نشده است.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

همچنین، تیم تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) نیز تصریح کرده که این نقل و انتقالات به منظور افزایش امنیت ذخایر انجام شده‌اند. در حال حاضر، دارایی‌های بیت‌کوین تسلا بین ۷ کیف‌پول تقسیم شده که هر کدام حاوی ۱,۱۰۰ تا ۲,۲۰۰ بیت‌کوین هستند.

گزارش مالی تسلا برای فصل سوم، بسیاری از تحلیلگران را شگفت‌زده کرده و در برخی بخش‌ها فراتر از انتظارات بوده است. این شرکت با حاشیه سود ۱۹.۸ درصد، نسبت به ۱۸ درصد فصل قبل، پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

هرچند درآمد تسلا به ۲۵.۱ میلیارد دلار رسیده که کمتر از ۲۵.۴ میلیارد دلار پیش‌بینی‌شده بوده، اما همچنان نشان‌دهنده رشدی ۸ درصدی نسبت به سال قبل است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پیش‌تر اعلام کرده بود که کاهش تقریباً ۵۰ درصدی سود شرکت در پایان فصل دوم به دلیل رقابت با خودروهای ارزان‌تر بوده است. او همچنین به سرمایه‌گذاران اطمینان داده بود که این کاهش موقتی است.

شایان ذکر است که اسپیس‌اکس (SpaceX)، دیگر شرکت ایلان ماسک نیز ۸,۲۸۵ بیت‌کوین به ارزش ۵۶۰ میلیون دلار در اختیار دارد. در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین همچنان در محدوده ۶۷ دلار باقی مانده و باید دید که آیا گزارش تسلا تأثیری بر بازار خواهد گذاشت یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا