عمومی

تمام مدل‌های گلکسی S25 در کل دنیا از اسنپدراگون ۸ الیت قدرت می‌گیرد؛ ادعای افشاکننده نامدار

تمام مدل‌های گلکسی S25 در کل دنیا از اسنپدراگون ۸ الیت قدرت می‌گیرد؛ ادعای افشاکننده نامدار

آیس یونیورس، افشاگر خوش‌سابقه، ادعا می‌کند که تمام مدل‌های گلکسی S25 در تمام دنیا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهند شد.

تراشه‌ی مورد استفاده در سری گلکسی S25 تاکنون محل بحث و گمانه‌زنی‌های بسیاری بوده است. سامسونگ پس از انتشار گزارش مالی‌اش و نام‌بردن از اگزینوس ۲۵۰۰، این احتمال را تقویت کرد که شاید پرچمداران جدیدش با اگزینوس عرضه شوند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد وضعیت فرق کرده است.

آیس یونیورس می‌گوید سری گلکسی S25 نه تراشه‌ی اگزینوس ۲۵۰۰ خواهند داشت نه دیمنسیتی ۹۴۰۰؛ بلکه فقط با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت به دست خریداران می‌رسند.

سال ۲۰۲۴ سامسونگ به‌جز کانادا و آمریکا و چین در تمام کشورها گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس را با تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه کرد. گلکسی S24 اولترا در همه‌ی بازارها به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز است.

مقاله‌ی مرتبط

باوجود تمام بهبودهای صورت‌گرفته در اگزینوس، این تراشه همچنان نمی‌تواند پابه‌پای رقبای قدرتمندش از کوالکام، اپل و مدیاتک، جلو بیاید.

پیش‌تر شایعاتی منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه سامسونگ در تولید اگزینوس ۲۵۰۰ براساس نسل دوم لیتوگرافی سه نانومتری خود به مشکل خورده است و شاید نتواند تا زمان معرفی سری گلکسی S25، مشکلات تراشه را برطرف کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا