عمومی

اپل روی اپلیکیشن جدیدی با قابلیت‌های مشابه اپ‌استور برای گیمرها کار می‌کند

اپل روی اپلیکیشن جدیدی با قابلیت‌های مشابه اپ‌استور برای گیمرها کار می‌کند

یک ماه از انتشار عمومی iOS 18 می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد این شرکت اکنون درحال کار روی اپلیکیشن جدیدی با قابلیت‌های مشابه اپ‌استور برای گیمرها است.

9to5Mac به‌نقل از منابع آگاه گزارش می‌دهد که اپلیکیشن جدید، اپ‌استور و Game Center را در یک مکان ادغام می‌کند. انتظار نمی‌رود این اپلیکیشن جایگزین Game Center شود و در واقع، با پروفایل Game Center کاربر ادغام خواهد شد.

ظاهرا اپلیکیشن جدید اپل چندین تب از جمله تب Play Now خواهد داشت. در تب مذکور کاربران محتوای خاص و پیشنهادات مختلف را پیدا خواهند کرد. این اپلیکیشن مواردی مانند چالش‌ها، رتبه‌بندی‌ها و دستاوردهای کاربر در باز‌ی‌ها را نشان خواهد داد. بازی‌ها احتمالا از هر دو پلتفرم اپ‌استور و اپل آرکید در فروشگاه جدید ارائه می‌شوند.

اپلیکیشن جدید اپل افزون‌بر تبلیغ رویدادهای ویژه‌ی بازی و اطلاع‌رسانی درباره‌ی به‌روزرسانی‌های مهم، امکان تعامل اجتماعی گسترده‌تری را برای گیمرها فراهم خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد اپل در حال بررسی ادغام این برنامه با سرویس‌های ارتباطی FaceTime و iMessage است تا گیمرها بتوانند به‌راحتی با دوستان خود در حین بازی ارتباط برقرار کنند. توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت App Clips، بازی‌های کوتاه و سرگرم‌کننده‌ای را برای این پلتفرم طراحی کنند.

اپلیکیشن بازی‌محور جدید اپل احتمالا شبیه‌به اپلیکیشن Xbox برای آیفون عمل خواهد کرد؛ جایی که گیمرها می‌توانند وضعیت، فعالیت‌های دوستان، بازی‌های جدید و کتابخانه‌ی بازی‌های خود را مشاهده کنند.

اپل همین حالا سرویس آرکید را دارد و کاربران با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهانه، می‌توانند به مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های انحصاری و باکیفیت برای آیفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی دسترسی داشته باشند. این سرویس به‌طور کامل با اپ‌استور ادغام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا