عمومی

رونمایی از محصولات جدید TCH؛ از حلقه iRing تا ساعت و هدفون

رونمایی از محصولات جدید TCH؛ از حلقه iRing تا ساعت و هدفون

برند چینی TCH امروز از محصولات جدیدی که به‌تازگی وارد بازار ایران شده‌اند، رونمایی کرد. تمرکز این برند بر تولید ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیمی است که درعین ارائه‌ی قابلیت‌های به‌روز و کاربردی، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستند.

برجسته‌ترین محصول TCH که در رویداد امروز رونمایی شد، حلقه‌ی هوشمند iRing R10 است که درکنار گلکسی رینگ سامسونگ، تنها حلقه‌ی هوشمندی است که این روزها می‌توانید در بازار ایران پیدا کنید. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این حلقه با تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار است و با بهره‌مندی از شتاب‌سنج و حسگر دما، قابلیت‌هایی چون پایش خواب، سنجش ضربان قلب و گام‌شمار ارائه می‌دهد.

حلقه‌ی iRing R10 تنها با یک باتری ۱۵ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند بسته به نوع استفاده‌ی کاربر، بین ۵ تا ۷ ساعت دوام بیاورد. این حلقه از گواهی مقاومت IP68 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد تا برای استفاده هنگام شنا مناسب باشد. آی‌رینگ R10 در ۴ سایز مختلف و دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده است.

تی‌سی‌اچ همچنین از دو ساعت هوشمند جدید با نام‌های HD1 3D Hero1 و HD2 3D Hero2 رونمایی کرد. هر دو مدل از صفحه‌نمایش «سه‌بعدی» ۱٫۴۳ اینچی امولد با فرم‌فکتور دایره‌ای بهره می‌برند و بدنه‌ی مقاومی از جنس آلیاژ روی دارند. گواهی مقاومت IP68 هم از نفوذ آب زیر دوش حمام و ورزش‌های سنگین جلوگیری می‌کند، اما برای استفاده هنگام شنا مناسب نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا