تکنولوژی

محصولات هوشمند تازه TCH در ایران معرفی شد

محصولات هوشمند تازه TCH در ایران معرفی شد

صبح امروز در مراسمی در هتل اسپیناس تهران از محصولات جدید برند TCH در ایران رونمایی شد.

به گزارش lastech، «ابوالفضل حیدر»، مدیرعامل شرکت، و «کسری پارس» به‌عنوان واردکننده TCH در این رویداد حضور داشتند و با بیان اینکه برای موفقیت در این زمینه، تحقیق، توسعه و نگاه نزدیک به بازار ضروری است، گفت: «این برند با همین رویکرد و با نگاه به آینده، محصولات تازه خود را به‌صورتی وارد بازار می‌کند که علاوه‌بر کیفیت و نوآوری، بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند.»

او افزود: «محصولات تی‌سی‌اچ حدود 2 سال است که به بازار ایران عرضه شده و بازخوردهای خوبی گرفته است.»

محصولات هوشمند تازه TCH در ایران معرفی شد
ابوالفضل حیدر مدیرعامل شرکت کسری پارس

حیدر گفت این محصولات به پشتوانه خدمات پس از فروش کسری‌ پارس به بازار عرضه می‌شود.

رضا‌ گران‌مایه، مدیر برند تی‌سی‌اچ، نیز نوآوری، پیشرو بودن و منحصربه‌فرد بودن را 3 محور فعالیت‌های این برند خواند و گفت: «طبق تحقیقات ما، بازار با کمبود محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه مواجه است. محصولات موجود عمدتاً کیفیت پایینی دارند که این مسئله در درازمدت به خریداران زیان می‌زند.»

او با تأکید بر اینکه در محصولات تی‌سی‌اچ از قطعات درجه‌یک استفاده شده است، گفت: «گارانتی نیز برای این برند مهم است. TCH می‌خواهد مشتری پس از خرید درمورد خدماتی که دریافت می‌کند، به‌هیچ‌وجه نگرانی نداشته باشد.»

معرفی محصولات

در ادامه این رویداد، از 3 ساعت هوشمند، یک حلقه هوشمند و 2 ایربادز برند TCH که تازه وارد بازار ایران شده، رونمایی شد.

iRing R10 حلقه هوشمند برند تی‌سی‌اچ با ظرفیت باتری 15 میلی‌آمپرساعت است که بسته به نوع استفاده، با یک بار شارژ بین 5 تا 7 روز قابل‌استفاده است. این حلقه هوشمند که در 4 اندازه طراحی شده، با اندروید 5 و ای‌او‌اس 8 به بالا سازگار است. گام‌شمار، مانیتور ضربان قلب و مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP68 ازجمله ویژگی‌های این حلقه هوشمند است.

محصولات هوشمند تازه TCH در ایران معرفی شد

ساعت‌های هوشمند HD1 3D Hero1 و HD2 3D Hero2 دو ساعت هم‌خانواده این برند نیز در این رویداد معرفی شدند. ظرفیت باتری Hero1 به میزان 270 میلی‌آمپرساعت و ساعت Hero2 کمی بالاتر، 300 میلی‌آمپرساعت است و هر 2 با یک بار شارژ بین 7 تا 10 روز قابل‌استفاده‌اند. هر 2 ساعت هوشمند با نسخه 5 بلوتوث، اندروید 5 و آی‌او‌اس نسخه 9 به بالا سازگارند و صفحه‌نمایش آنها 1.43 اینجی سه‌بعدی است. ساعت‌های هوشمند Hero در کنار امکان برقراری تماس، طیف کاملی از حسگرها را دارند، از حسگر ضربان قلب و اکسیژن تا فشارسنج و تشخیص حرکت.

محصولات هوشمند تازه TCH در ایران معرفی شد

ساعت هوشمند +Z40 به‌عنوان نسل جدید ساعت‌های Z40 نیز در این رویداد نمایش داده شد. +Z40 با ظرفیت باتری 300 میلی‌آمپرساعت و سازگاری با نسخه بلوتوث 5.3، اندروید 5 و آی‌او‌اس 9 به بالا، به قابلیت شارژ بی‌سیم نیز مجهز شده و سنسورهای ضربان قلب، اکسیژن، فشارسنج و تشخیص حرکت دارد. امکان برقراری تماس (BT Calling) و دستیار صوتی و سلامت بانوان نیز در این ساعت هوشمند گنجانده شده است.

محصولات هوشمند تازه TCH در ایران معرفی شد

2 تا از دیگر محصول جدید TCH نیز ایربادزهای D6 و BlackBlade L10 ANC هستند. هر 2 این هندزفری‌ها قابلیت ANC یا فناوری کاهش نویز فعال را دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا