رمز ارز

قیمت سولانا به ۲۸۵ دلار می‌رسد؟ الگوی فنجان و دسته نوید رشد را می‌دهد!

قیمت سولانا به ۲۸۵ دلار می‌رسد؟ الگوی فنجان و دسته نوید رشد را می‌دهد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمودار قیمت سولانا (SOL) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در آستانه یک رشد ۷۰ درصدی قرار دارد. قیمت سولانا در ماه آگوست به ۱۳۰ دلار کاهش یافته بود و اکنون به ۱۶۸ دلار رسیده است. طبق پیش‌بینی‌های جدید، سولانا ممکن است تا پایان سال جاری به بالاتر از سطوح فعلی صعود کند.

بر اساس نمودار هفتگی، سولانا الگوی فنجان و دسته را تشکیل داده که معمولاً نشان‌دهنده رشد قوی پس از یک دوره تثبیت قیمت است.

از ماه مارس، قیمت سولانا بین ۱۲۷ تا ۲۰۱ دلار نوسان داشته که این امر نشان‌دهنده یک دوره تثبیت و عدم تصمیم‌گیری در بازار است. برای تأیید الگوی فنجان و دسته، قیمت باید از خط گردن در ۱۶۷ دلار عبور کند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت می‌تواند تا ۲۸۵ دلار افزایش یابد.solana-price-chart-eyes-rally

علاوه بر این، شاخص قدرت خریداران و فروشندگان (BBP) نشان می‌دهد که خریداران در حال حاضر کنترل بازار را در دست دارند و احتمال تحقق این پیش‌بینی صعودی زیاد است.

یکی دیگر از عوامل مهم برای افزایش قیمت سولانا، افزایش پذیرش سازمانی آن است. شرکت مدیریت دارایی ون‌اک (VanEck) به تازگی ویژگی استیکینگ را برای اوراق بهادار قابل معامله در بورس (ETN) سولانا در اروپا اضافه کرده که نشان‌دهنده علاقه بیشتر نهادهای بزرگ به این ارز دیجیتال است.

Ramzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!


خرید SOL

در صورت افزایش فشار خرید، قیمت سولانا ممکن است به سطح ۷۸.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی، یعنی ۱۷۶ دلار، برسد. عبور از این سطح نیز می‌تواند قیمت را به ۱۹۴.۰۸ دلار و حتی، بالاتر از ۲۰۰ دلار برساند.solana-price-chart-eyes-rally

با این حال، اگر قیمت به زیر سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی کاهش یابد، احتمال سقوط قیمت تا ۱۴۲ دلار وجود دارد.

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا