عمومی

قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ فاش شد؛ دردسر برای گلکسی زد فلیپ ۶

قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ فاش شد؛ دردسر برای گلکسی زد فلیپ ۶

یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس می‌گوید که شیائومی، گوشی تاشدنی میکس فلیپ را در بازارهای منتخب خارج از چین از جمله اتحادیه‌ی اروپا و آسیای شرقی و جنوب شرقی عرضه خواهد کرد. ظاهراً میکس فلیپ در بازار جهانی با دو رنگ مشکی و رزگلد در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود قیمت شیائومی میکس فلیپ ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ خواهد بود. قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ از ۱٬۰۹۹ دلار شروع می‌شود؛ بدین ترتیب رقیبش احتمالاً قیمت ۹۹۹ دلاری خواهد داشت.

دلیل ارزان‌تر بودن میکس فلیپ نسبت‌ به گلکسی زد فلیپ ۶ جدای از بحث رقابتی می‌تواند به‌دلیل عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و استفاده از درگاه USB Type-C 2.0 باشد.

شیائومی میکس فلیپ از نمایشگر خارجی بزرگ ۴٫۰۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت بهره می‌برد. نمایشگر اصلی دستگاه همین مشخصات را دارد؛ با این تفاوت که ۶٫۸۶ اینچی است.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات از دیگر مشخصات میکس فلیپ محسوب می‌شوند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا