عمومی

آیا پلی‌استیشن ۵ پرو در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود؟

آیا پلی‌استیشن ۵ پرو در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود؟

به‌گزارش اینسایدر گیمینگ، سونی به توسعه‌دهندگان اعلام کرده است که می‌توانند بازی‌های خود را برای پشتیبانی از پلی استیشن ۵ پرو به CertOps در ۳۰ جولای (۹ مرداد) ارسال کنند. افزون‌براین، تمام بازی‌های پلی استیشن ۵ که بعد از ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) منتشر می‌شوند، باید روی پلی استیشن ۵ پرو نیز اجراشدنی باشند.

اسنادی که در اواسط سال ۲۰۲۳ فاش شد، نشان می‌داد که پلی استیشن ۵ پرو احتمالاً در نوامبر ۲۰۲۴ (آبان و آذر) راهی بازار خواهد شد. از زمان انتشار اسناد، افشاگران گوناگون باور داشتند که عرضه‌ی پلی استیشن جدید تا پایان سال جاری میلادی بعید است؛ اما به‌نظر می‌رسد نغییری در نقشه‌ی راه سونی ایجاد نشده.

با اینکه سونی هنوز ساخت پلی استیشن ۵ پرو را تأیید نکرده است، شایعات از تلاش توسعه‌دهندگان برای سازگاری بازی‌های خود با این کنسول حکایت می‌کند. ظاهراً کیت آزمایشی توسعه‌دهندگان برای پلی استیشن ۵ پرو بهار سال ۲۰۲۵ توزیع می‌شود.

پلی استیشن ۴ پرو در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) رونمایی شد. سونی قرار است برای اولین‌بار در پنج سال گذشته، در نمایشگاه بازی توکیو (TGS) در ماه سپتامبر حضور پیدا کند؛ نمایشگاهی که احتمالاً در آن جزئیات بیشتری درباره‌ی پلی استیشن ۵ پرو خواهیم شنید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا