عمومی

توقف فروش گلکسی بادز ۳ پرو به‌دلیل مشکل کنترل کیفی؛ سامسونگ رسماً عذرخواهی کرد

توقف فروش گلکسی بادز ۳ پرو به‌دلیل مشکل کنترل کیفی؛ سامسونگ رسماً عذرخواهی کرد

هندزفری تمام‌بی‌سیم گلکسی بادز ۳ پرو که هفته‌ی گذشته رونمایی شده بود، موقتاً از چرخه‌ی فروش خارج شده است؛ چون مدل جدید هدفون سامسونگ با مشکلاتی در زمینه‌ی کنترل کیفیت دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

خریداران اولیه‌ی گلکسی بادز ۳ پرو می‌گویند که سَری‌های این هندفری در هنگام جداکردن، پاره می‌شوند. سامسونگ در واکنش به انتقادها، به کاربران توصیه کرد که سری‌ها را با دقت از هدفون جدا کنند.

پس از افزایش گزارش کاربران، سامسونگ در وب‌سایت رسمی‌اش تاریخ تحویل گلکسی بادز ۳ پرو را از ۲۴ جولای (۳ مرداد) به ۲۸ آگوست (۷ شهریور) موکول کرد. در همین حین، فروشگاه آنلاین بست‌بای اجازه‌ی ثبت پیش‌خرید را نمی‌دهد و صرفا می‌گوید که گلکسی بادز ۳ پرو به‌زودی عرضه می‌شود. بدین ترتیب فروش گلکسی بادز ۳ پرو موقتاً متوقف شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که صفحه‌ی گلکسی بادز ۳ پرو در آمازون به‌طور کلی از دسترس خارج شده است؛ با این‌حال فروش گلکسی بادز ۳ معمولی همچنان ادامه دارد و تاریخ تحویل آن برای سوم مرداد تعیین شده است.

مقاله‌های مرتبط

سامسونگ در بیانیه‌ای به خبرگزاری یونهاپ به‌صورت رسمی عذرخواهی کرد: «ما عمیقا بابت هرگونه مشکل کیفی که ممکن است در برخی از محصولاتمان در دوره‌ی پیش‌فروش با آن‌ها مواجه شده باشید، عذرخواهی می‌کنیم.»

سامسونگ به خریداران گفته است که اگر محصول جدیدشان مشکل دارد، می‌توانند به مراکز خدماتی مراجعه کنند تا محصول‌شان تعویض شود یا پول خود را پس بگیرند. این شرکت می‌گوید که در تلاش است پیش از عرضه‌ی عمومی، مشکلات را رفع کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا