رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو پس از رشد ۲۷ درصدی! آیا ADA تمام سود خود را پس خواهد گرفت؟

پیش‌بینی قیمت کاردانو پس از رشد ۲۷ درصدی! آیا ADA تمام سود خود را پس خواهد گرفت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی چند روز گذشته با افزایش قابل توجه ۲۷ درصدی همراه بوده است. این افزایش قیمت تحت تأثیر عوامل صعودی کل بازار ارزهای دیجیتال رقم خورده است. با این حال، این احساسات صعودی، با رفتار نهنگ‌ها و هولدرهای ADA که به دنبال سیو سود هستند، همخوانی ندارد.

اکنون افزایش قیمت کاردانو می‌تواند توسط سرمایه‌گذارانی که برای کسب سود، اقدام به فروش دارایی‌های خود می‌کنند، به خطر بیفتد. این مسئله در نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) قابل مشاهده است.

در حال حاضر، نسبت MVRV کاردانو ۱۱ درصد است که نشان می‌دهد بخش زیادی از سرمایه‌گذاران در موقعیت سود قرار دارند و تمایل طبیعی این گروه از سرمایه‌گذاران، فروش دارایی‌ها برای کسب سود است که می‌تواند باعث افت قیمت شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تحلیل تاریخی نیز نشان می‌دهد که در گذشته نیز با رسیدن MVRV کاردانو به محدوده ۱۰ تا ۲۰ درصد که به عنوان منطقه خطر شناخته می‌شود، شاهد اصلاح قیمت بوده‌ایم.

علاوه بر این، نهنگ‌های بازار که بین ۱ تا ۱۰ میلیون ADA دارند، طی یک ماه گذشته اقدام به فروش بخشی از دارایی‌های خود کرده‌اند. فروش بیش از ۱۲۰ میلیون ADA به ارزش ۵۲.۶ میلیون دلار توسط این گروه، می‌تواند نشانه‌ای دیگر از احتمال کاهش قیمت باشد.

با توجه به عوامل ذکرشده، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت کاردانو پس از رشد ۲۷ درصدی، با مقاومت‌هایی روبه‌رو شود و احتمالاً سطح حمایتی ۰.۴۲ دلار را آزمایش کند. در صورت شکسته شدن این سطح حمایتی، قیمت می‌تواند تا ۰.۴۰ دلار کاهش یابد که نیمی از افزایش اخیر را از بین خواهد برد.

البته در صورتی که قیمت بتواند از ۰.۴۲ دلار بالاتر برود، می‌تواند حمایتی برای ادامه رالی صعودی خود پیدا کند. تثبیت قیمت بالای ۰.۴۵ دلار و عبور از مقاومت ۰.۴۶ دلار، می‌تواند سناریوی نزولی را باطل کند.

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا