رمز ارز

بازگشت کاردانو به دوران صعود! روند افزایشی قیمت ADA ادامه‌دار است؟

بازگشت کاردانو به دوران صعود! روند افزایشی قیمت ADA ادامه‌دار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی رالی بهبود اخیر بازار آلت‌کوین‌ها، قیمت کاردانو (ADA) نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت این ارز دیجیتال با رشدی ۲۰ درصدی طی هفته گذشته، به ۰.۴۲۴۴ دلار رسیده است.

به دنبال این افزایش قیمت، برخی از دارندگان این ارز دیجیتال در وضعیت سوددهی قرار گرفته‌اند. در همین راستا، نسبت حجم‌ تراکنش‌های سود‌ده به ضررده به ۱.۰۵ رسیده است. این بدان معنا است که به ازای هر تراکنش منجر به زیان، ۱.۰۵ تراکنش سود‌ده انجام شده است.

علاوه بر این، رشد شاخص قدرت نسبی (RSI) هم نشان می‌دهد که صعود قیمت کاردانو با افزایش تقاضای واقعی برای این رمزارز حمایت می‌شود. این شاخص در زمان انتشار در سطح ۵۳.۶۶ قرار گرفته و همچنان روند صعودی دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین حال، صعود اخیر کاردانو، قیمت آن را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسانده که از افزایش فشار خرید حکایت دارد. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر به سمت میانگین متحرک ۵۰ روزه خود در حرکت است که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.cardano-climbs-to-weekly-high-more-upside

چنانچه قیمت با موفقیت از این سطح عبور کند، احتمال ادامه صعود کاردانو افزایش می‌یابد. در غیر این صورت، احتمال سقوط به ۰.۳۸ دلار وجود خواهد داشت.

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا