رمز ارز

پیشنهاد فعال شدن گزینه استیکینگ در شبکه استارک‌نت به رأی گذاشته می‌شود!

پیشنهاد فعال شدن گزینه استیکینگ در شبکه استارک‌نت به رأی گذاشته می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استارک‌ور (StarkWare)، شرکت توسعه‌دهنده بلاکچین لایه ۲ استارک‌نت (Starknet)، امروز اعلام کرد که پیشنهاد فعال شدن گزینه استیکینگ در این اکوسیستم را به رای خواهد گذاشت.

طبق اطلاعیه منتشرشده، توکن‌هایی که استیک می‌شوند، تا ۲۱ روز در اکوسیستم قفل خواهند شد و کاربران تنها پس از این مدت قادر به برداشت دارایی‌های خود خواهند بود. همچنین، استیک‌کنندگان، پاداش‌هایی در قالب توکن‌ STRK دریافت خواهند کرد.

در صورت تأیید این طرح پیشنهادی توسط جامعه، قابلیت استیکینگ در شبکه آزمایشی بلاکچین استارک‌نت راه‌اندازی شده و این ویژگی تا سه‌ماهه آخر سال به شبکه اصلی اضافه خواهد شد.

Ramzarzخرید سریع STRK!
با یک کلیک استارک‌نت (STRK) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید STRK

فرایند استیکینگ در این شبکه در چند مرحله اجرا خواهد شد. در اولین مرحله، استیکر‌ها باید به استارک‌نت متصل شوند، با قراردادهای استیکنیگ تعامل پیدا کنند و از قوانین پروتکل پیشنهادی برای استیکینگ پیروی نمایند.

تیم‌ توسعه‌دهنده پروتکل هم رفتار و عادت‌های کاربران خود را بررسی و تغییراتی را متناسب با آن‌ها، در به‌روزرسانی‌های بعدی ارائه خواهد کرد.

در مراحل بعدی، استیکرها باید به صورت لحظه‌ای، گواهی‌هایی را برای محتوای بلاک‌ها ارائه دهند. سپس در مرحله نهایی، فعالیت‌های سکوئنسینگ (توالی یابی) و اثبات برای ایمن‌سازی کامل شبکه انجام خواهد شد.

بن ساسون (Ben-Sasson)، مدیرعامل شرکت استارک‌ور عنوان کرده که این طرح پیشنهادی، یک گام مهم در راستای بهبود تعامل با جامعه و فناوری استیکینگ است که فرصت‌های جدیدی را برای کاربران و توسعه‌دهندگان فراهم خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا