عمومی

برند راسان؛ همراه روزهای سرد و گرم شما

برند راسان؛ همراه روزهای سرد و گرم شما

شیرآلات یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اجزای خانه محسوب می‌شود چراکه عدم وجود آن‌ها، دسترسی شما را به آب مورد نیاز روزانه‌تان مشکل یا حتی ناممکن می‌کند.

البته امروزه تنها کاربرد این شیرآلات معیار نیست و با جدی‌تر شدن موضوع طراحی دکوراسیون داخلی، از مدل شیرآلات گرفته تا رنگ‌بندی آن‌ها دارای اهمیت دو چندانی شده است.

یکی از شرکت‌های معتبر و بزرگ در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی، شرکت راسان است که با سابقه طولانی و درخشان در زمینه تولید شیرآلات، خود را به مهمان سرد و گرم زندگی خانواده‌های ایرانی بدل کرده است.

این مطلب به معرفی برند راسان و بررسی تاریخچه، افتخارات و محصولات این شرکت اختصاص دارد. با ما در شناخت یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده شیرآلات خانگی همراه باشید.

نزدیک به 30 سال همراهی، در خانه‌های ایرانی

گروه صنعتی راسان در سال 1376 فعالیت خود را در مدیوم یک کسب‌وکار خانوادگی برای تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان آغاز کرد. شروع کار راسان، آغاز مسیری دشوار برای پر کردن خلأهایی بود که پیش از آن با واردات شیرآلات به کشور پُر می‌شد.

کشور آلمان مبدا واردات انواع شیرآلات بود و رقابت با یکی از کشورهای قدرتمند در صنعت، همتی بلند، پشتوانه‌ای قوی و دانشی روزافزون نیاز داشت که راسان توانست از عهده این کار بربیاید.

گروه صنعتی راسان با بهره‌گیری از توانمندی و دانش متخصصین داخلی در کنار استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات و دستگاه‌ها، موفق شد گامی بزرگ در زمینه تولید داخلی انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی بردارد.

اما این انتهای مسیر نبود و حالا با گذشت نزدیک به چند دهه از تاسیس این شرکت، راسان موفق به استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای معرفی محصولات خود شده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا