عمومی

روستای رویایی گالشکلا

یکی از روستاهای  خوش آب و هوا در بابلسر، به نام  گالشکلا است که در یک کیلومتری بهنمیر قرار دارد. این روستای خوش آب و هوا و سرسبز، که به بهشت دامداران هم مشهوراست، به دلیل چشم انداز زیبا و مردم مهمان نوازش، به یکی از مکان های دیدنی گردشگران تبدیل شده است. دهکده گالشکلا با مساحت 60 هزار متر مربع، دارای 1400 نفر سکنه و 400 خانوار بوده و یکی از حوزه های آبریز سد البرز به حساب می آید که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز در دهستان لپور قرار دارد. این روستا از لحاظ تقسیمات به دو بخش پایین در حوالی جاده بهنمیر به قائم شهر و ساری و بالا در قسمت جنوبی رودخانه تلار تقسیم شده است.

 بهترین زمان سفر به بابلسر

آب و هوای بابلسر تقریبا درهر فصلی از سال ، معتدل است. اما اگر می‌خواهید هنگام سفر به این شهر با خیال راحت در سطح شهر تردد کنید و در اماکن تفریحی روباز خوش بگذرانید، فصل بهار و پاییز می‌تواند بهترین زمان سفر به بابلسر باشد؛ در این بازه‌های زمانی دمای هوا نهایتا به 25 درجه می‌رسد. در فصل بهار می‌توانید شکوفه‌های تازه باز شده را ببینید و از قدم زدن در طبیعت سرسبز و وزش نسیم خنک، لذت ببرید. در فصل پاییز هم، تماشای طبیعتی رنگارنگ، خرید و رستوران‌گردی در آب‌وهوایی خنک و ملایم، می‌تواند تجربه‌ای دوست‌داشتنی از سفر به یک شهر شمالی باشد.

اجاره بهترین ویلا شمال

در چند سال اخیر تعداد سایت هایی که خدمات رزرو ویلا ارائه می دهند، بیشتر شده است. همین موضوع باعث سردرگمی افراد شده است. این سردرگمی مانند وقتی است که به‌قصد خرید یک شلوار وارد فروشگاه می‌شوید و با تعداد انبوهی شلوار از برندها، رنگ‌ها و جنس‌های متنوع روبرو می‌شوید. حتی در مواقعی پیش می آید که به‌قدری سردرگم می شوید که قید خرید از آن فروشگاه را بزنید. خب راه حل چیست؟

مهم ترین موضوعی که باید در انتخاب یک پلتفرم اجاره ویلا توجه داشته باشید، پشتیبانی آن است. یک پلتفرم بااعتماد برای اجاره ویلا نباید رفیق نیمه‌راه باشد؛ یعنی به‌محض این‌که تبلیغاتش گرفت و شما ویلا را اجاره کردید، شما را فراموش کرده و با صاحب ویلا تنهایتان بگذارد.

از آنجاییکه شهرهای شمالی آب و هوایی مطلوب و پاکیزه تری دارند، انتخاب اکثر ما سفر به شمال کشور است.

مشکلی که اکثر ما با آن مواجه هستیم، قیمت بالای ویلا شمال است. برای حل این مشکل سایت شب با پشتیبانی 24 ساعته و امکان انتخاب ویلا یا سوئیت با امکانات متنوع و از همه مهم تر قیمتی به صرفه ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اگر هم می خواهید یک تجربه متفاوتی از سفر به شمال کشور داشته باشید، حتما یکبار هم شده به رزرو کلبه جنگلی فکر کنید.

در این حالت فرقی نمی کند که در چه فصلی به شمال سفر کنید. فرقی نمی‌کند هوا آفتابی باشد یا ابری. در هر آب‌و‌هوا و فصلی، چیزی برای متحیرکردن شما وجود دارد که ارزش امتحان کردن دارد. تجربه‌ای که با زندگی در محیط شهری کیلومترها فاصله دارد و حتی ممکن است بعد از تجربه آن دیگر نخواهید دوباره به فضای خاکستری و آلوده شهری برگردید، که البته حق دارید!

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا