رمز ارز

صعود قیمت SHIB و BONE؛ توسعه‌دهنده شیبا برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد!

صعود قیمت SHIB و BONE؛ توسعه‌دهنده شیبا برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB) که در رسانه‌های اجتماعی با نام مستعار شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، طی یک رویداد وب ۳ در شهر کیوتو ژاپن برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد. پس از این اتفاق، هواداران شیبا به شدت هیجان‌زده شدند و تصاویر و ویدیو‌های مربوط به وی را به صورت گسترده به اشتراک گذاشتند.
صعود قیمت SHIB و BONE؛ توسعه‌دهنده شیبا برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد!شیتوشی با دو محافظ و یک مترجم در محل کنفرانس حضور پیدا کرد تا با مهمانان ژاپنی این رویداد ارتباط برقرار کند. هواداران منتظر بودند با هویت واقعی این فرد آشنا شوند، اما وی برای مخفی ماندن هویت خود، از ماسک استفاده کرده بود. تصمیم وی برای استفاده از ماسک، واکنش‌های زیادی را برانگیخت. برخی از شرکت‌کنندگان و تحلیلگران آنلاین، کوساما را به خاطر احترام و تعهدش برای حضور در مراسم تحسین کردند و آن را گامی جسورانه به سوی تعامل بیشتر با جامعه ‌دانستند. در مقابل، برخی دیگر ناامیدی خود را ابراز و استدلال کردند که پنهان شدن پشت ماسک در یک رویداد عمومی، با اصول شفافیت و صراحتی که وی بدان اعتقاد دارد در تضاد است.

Ramzarzخرید سریع BONE!
فقط با 10 هزار تومان بون شیبا را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید BONE

او پس از مراسم، در توییتی که امروز منتشر شد، از برگزارکنندگان کنفرانس آی‌وی‌اس ۲۰۲۴ (IVS ۲۰۲۴) در کیوتو و هوادارانی که برای دیدار با وی در غرفه شیبا گرد آمده بودند، تشکر کرد. کوساما همچنین اعلام نمود که مقصد بعدی او بمبئی خواهد بود. هواداران طی پست‌هایی در پلتفرم X از وی دعوت کرده‌اند که در شهرهای دیگری نظیر دبی، کالیفرنیا، دهلی و غیره نیز حضور پیدا کند.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت شیبا در پی انتشار این اخبار و نیز با پیروی از رشد بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵.۵ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۰۰۰۱۵۲۸ دلار رسیده است.
به طور همزمان، قیمت توکن بون شیباسواپ (BONE) نیز با ثبت یک رشد ۱۵ درصدی در این بازه، به ۰.۴۶ دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا