رمز ارز

آغاز معاملات پاپ‌کت در صرافی dYdX؛ قیمت میم‌کوین POPCAT دوباره صعودی شد!

آغاز معاملات پاپ‌کت در صرافی dYdX؛ قیمت میم‌کوین POPCAT دوباره صعودی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از ارزهای دیجیتالی که امروز و در پی بهبود شرایط بازار کریپتو عملکرد جالب توجهی را از خود به نمایش گذاشته، میم کوین پاپ‌کت (POPCAT) سولانا است. در زمان نگارش این خبر، پاپ‌کت با قیمت ۰٫۵۱ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۲ درصد رشد دارد.
آغاز معاملات پاپ‌کت در صرافی dYdX؛ قیمت میم‌کوین POPCAT دوباره صعودی شد!همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات روزانه پاپ‌کت نیز در این مدت حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است. با ارزش بازار ۵۰۳ میلیون دلاری خود، پاپ‌کت اکنون در جایگاه ۲۰۷ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.
علاوه بر بهبود شرایط بازار کلی کریپتو، لیست شدن پاپ‌کت در صرافی دی ‌وای دی ‌ایکس (dYdX) نیز نقش قابل‌توجهی در رشد قیمت این ارز دیجیتال داشته است. این صرافی روز گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد که معاملات توکن POPCAT اکنون در پلتفرم آن فعال شده است. این امر به نوبه خود می‌تواند به افزایش دسترسی کاربران به ارز دیجیتال پاپ‌کت و رشد قیمت آن، منجر شود.

Ramzarzخرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید POPCAT

در همین راستا، تحلیلگران پلتفرم coinsprobe نیز در پست اخیر خود، پاپ‌کت را به عنوان یکی از میم‌کوین‌هایی معرفی کرده‌اند که می‌تواند شیبا اینوی بعدی باشد.

منبع

کوین‌مارکت‌کپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا