عمومی

در Training Load، داده‌های ثبت شده و شخصی هر کاربر، برای اندازه‌گیری شدت و مدت زمان تمرینات مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مورد تأثیر تمرینات بر فیزیک او محاسبه شود. با این داده‌ها، اپل واچ به کاربر می‌گوید که آیا بهتر است شدت تمریناتش را بیشتر کند یا کمتر در فعالیت‌های فیزیکی به خودش سخت بگیرد.

اپلیکیشن جدید دیگری که با نسخه‌ی یازدهم watchOS ارائه خواهد شد، Vitals نام دارد که در یک نگاه، پارامترهای سلامتی مهم کاربر را نشان می‌دهد و امکان ردیابی دوره‌ی بارداری را نیز برای بانوان ارائه می‌کند.

با watchOS 11 قابلیت Live Activities نیز به اپل واچ اضافه خواهد شد. اپل قابلیت‌های امنیتی مورد نیاز را هم فراموش نکرده است؛ مثلا اگر کاربر شب‌ها برای دویدن از خانه بیرون برود، دوستانش می‌توانند از موقعیت و وضعیت او باخبر باشند. قابلیت Live Activity به‌صورت پیش‌فرض برای فعالیت‌های ورزشی، فعال خواهد بود. بد نیست اشاره کنیم که این قابلیت، سال گذشته در پیکسل واچ ۲ معرفی شده بود.

در نسخه‌ی جدید watchOS کاربران بالاخره می‌توانند با خیال راحت،‌ برای خودشان روزهای استراحت از فعالیت‌های ورزشی تعیین کنند بدون اینکه نگران از بین رفتن خط تکمیل Activity ring باشند. ضمنا حالا کاربران می‌توانند برای روزهای مختلف هفته، Activity ring-هایی با اهداف متفاوت تعیین کنند تا مثلا در برخی روزها، فعالیت بدنی بیشتری انجام دهند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا