عمومی

کتاب جدید بیل گیتس با عنوان کد منبع: سرآغاز من، به‌زودی منتشر می‌شود. این کتاب، خاطرات دوران کودکی و اوایل زندگی او تا زمان تأسیس مایکروسافت را روایت می‌کند.

این کتاب که در ۴ فوریه ۲۰۲۵ ( ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ ) منتشر خواهد شد، به مبارزات شخصی گیتس مانند احساس عدم‌تطابق با جامعه و فقدان یکی از نزدیکانش می‌پردازد و به مایکروسافت یا سایر فعالیت‌های تجاری او اشاره‌ای ندارد.

گیتس در سیاتل آمریکا در خانواده‌ای ثروتمند به‌دنیا آمد. او در دوران کودکی علاقه‌ی زیادی به کامپیوتر داشت و در ۱۳ سالگی اولین برنامه‌ی کامپیوتری خود را نوشت و در سال ۱۹۷۵ (۱۳۵۴) با پل آلن، شرکت مایکروسافت را تأسیس کرد. این شرکت به‌سرعت به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری جهان تبدیل شد. او در سال ۲۰۰۰ از سِمَت مدیرعاملی مایکروسافت کناره‌گیری کرد و از آن زمان تا کنون بیشتر اوقات خود را صرف بنیاد خیریه‌ی بیل و ملیندا گیتس می‌کند.

این کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای که توسط Viking Press منتشر خواهد شد، هم‌اکنون در وب‌سایت مایکروسافت پیش‌فروش می‌شود. گیتس در تور تبلیغاتی کتاب خود در سراسر جهان شرکت خواهد کرد تا جمله‌ی معروفش را به گوش میلیون‌ها نفر برساند که می‌گوید: «من همیشه معتقد بوده‌ام که هرکسی پتانسیل ایجاد تفاوت در جهان را دارد. امیدوارم داستان من دیگران را به دنبال‌کردن رویاهای خود و ایجاد تأثیر مثبت در جهان تشویق کند.»

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا