عمومی

مایکروسافت اخیراً چندین تبلیغ تمام‌صفحه برای یادآوری به کاربران ویندوز ۱۰، چه با سخت‌افزار سازگار و چه ناسازگار، برای ارتقاء به ویندوز ۱۱ منتشر کرده است.

ویندوز ۱۰ که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، با حدود ۷۰ درصد سهم بازار همچنان بر بازار ویندوز تسلط دارد. ویندوز ۱۱ نیز در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۲ مهر ۱۴۰۴) پایان دهد تا تمرکز خود را بر توسعه‌ی نسخه‌ی کنونی سیستم‌عاملش معطوف کند.

تبلیغ مایکروسافت برای ترغیب کاربران به ارتقأء به ویندوز ۱۱

اگرچه سهم بازار ویندوز ۱۱ در چند ماه گذشته نسبتاً ثابت مانده است، مایکروسافت قصد دارد با تبلیغات تمام‌صفحه، کاربران بیشتری را به استفاده از سیستم‌عامل جدیدش متقاعد کند.

طبق بررسی‌های وب‌سایت Windows Latest، تبلیغ شرکت اهل ردموند روی کامپیوتر ناسازگار با ویندوز ۱۱ اشاره می‌کند دستگاه مذکور به‌روزرسانی دریافت نخواهد کرد و واجدشرایط ارتقاء نیست. علاوه‌براین با نصب به‌روزرسانی ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) ویندوز ۱۰، تبلیغی با محتوای «سفری جدید با ویندوز» دریافت خواهید کرد.

تبلیغ مایکروسافت برای ترغیب کاربران به ارتقأء به ویندوز ۱۱
تبلیغ مایکروسافت برای ترغیب کاربران به ارتقأء به ویندوز ۱۱

مایکروسافت با انتشار تبلیغات جدید ضمن تشکر از کاربران به‌دلیل وفاداری به ویندوز ۱۰، به آن‌ها یادآوری می‌کند که دوره‌ی پشتیبانی از این سیستم‌عامل به‌زودی پایان خواهد یافت. در این آگهی‌ها همچنین لینک‌هایی به مقایسه‌ی ویندوز ۱۰ و ۱۱ وجود دارد تا انگیزه‌ی بیشتری برای ارتقاء به‌ کاربران بدهد.

مایکروسافت همچنین با نمایش تبلیغات، از کاربرانی که کامپیوتر سازگار با ویندوز ۱۱ دارند درخواست می‌کند با زمان‌بندی به‌روزرسانی، سیستم‌عامل خود را به ویندوز ۱۱ ارتقاء دهند. اگر کاربر همچنان گزینه‌ی ویندوز ۱۰ را انتخاب کند، مایکروسافت با چهار بنر تبلیغاتی اضافه سعی می‌کند او را به نصب ویندوز ۱۱ متقاعد کند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا