عمومی

در این کمپین تا ۹۰% تخفیف خواهید داشت!

کاربران اسنپ‌پی می‌توانند در این کمپین، از بیش از ۷۰۰ فروشگاه و برند معتبر خرید قسطی کنند. لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه،‌ محصولات مد و پوشاک،‌ محصولات تفریح و سرگرمی،‌ طلا و اکسسوری و… همگی از طریق سرویس اعتباری اسنپ در دسترس هستند. کالاهایی که علاوه بر تنوع معمولا تا سقف ۹۰ درصد نیز از تخفیف خرید اقساطی برخوردارند. این تنوع کالایی از دیگر مزایای استفاده از خدمات اسنپ‌پی به حساب می‌آید که عملا فرآیند خرید اقساطی را بهینه کرده و از هزینه‌های جانبی خرید نظیر «صرف زمان» برای یافتن کالای باکیفیت می‌کاهد و با توجه به تخفیف‌های موجود روی کالاها به کاربران امکان می‌دهد ارزان‌تر و باکیفیت‌تر از همیشه خرید کنند.

خرید قسطی با اسنپ‌پی، تجربه‌ای به‌روز در سطح جهانی!

ساختار منحصربه‌فرد سرویس اعتباری اسنپ و مزایای متعددی که به کاربران خود ارائه می‌دهد، باعث خلق تجربه‌ای نزدیک به مدل جهانی می‌شود که برای مخاطب تجربه‌ای راحت و مدرن از خرید اقساطی به شمار می‌آید.

سرویس اعتباری اسنپ یا «اسنپ‌پی» به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده‌ مدل جهانی BNPL در ایران از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را شروع کرد و اولین محصول این شرکت در حوزه BNPL اعتبار ماهانه بود که در دی‌ماه همان سال برای اولین‌بار به کاربران ارائه شد. یکی دیگر از سرویس‌های این مجموعه با عنوان «اعتبار اقساطی» نیز از تیرماه ۱۴۰۱ به کاربران عرضه شد.

سرویس اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در حال حاضر دارای سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومان است. تاکنون این سرویس در دسترس بیش از ۱۲ میلیون کاربر قرار گرفته است.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا