رمز ارز

انباشت ۹ درصد از عرضه بیت کوین توسط نهنگ‌های جدید؛ نگران رکود ETFها نباشید!

انباشت ۹ درصد از عرضه بیت کوین توسط نهنگ‌های جدید؛ نگران رکود ETFها نباشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، دسته جدیدی از سرمایه‌گذاران بیت کوین که به تازگی وارد بازار شده‌اند و بیت BTCهای خود را برای مدت زمان کوتاهی (کمتر از ۱۵۵ روز) نگهداری می‌کنند، به یکی از دارندگان اصلی و تاثیرگذار این ارز دیجیتال تبدیل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت تحلیلی کریپتوکوانت در این‌باره می‌گوید:

این گروه که با عنوان نهنگ‌های کوتاه مدت بیت کوین شناخته می‌شوند، در حال حاضر ۹ درصد از کل عرضه بیت کوین را در اختیار دارند که رقمی معادل ۱.۸ میلیون بیت کوین است.

new-bitcoin-whales-now-control-9-of-btc-supply-amid-very-active-on-chain-accumulation-cryptoquant-ceoاین حجم از خرید بیت کوین توسط نهنگ‌های جدید، نشان‌دهنده انباشت قابل توجه آنها است. نکته جالب توجه این است که علی‌رغم کاهش تقاضا برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، همچنان شاهد انباشت فعال بیت کوین در شبکه هستیم. این موضوع می‌تواند به معنای آن باشد که سرمایه‌گذاران به طور مستقیم اقدام به خرید بیت کوین خارج از بازار ETF می‌کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق گزارش‌ها، تقاضا برای ETFهای بیت کوین به مدت ۴ هفته راکد بوده است. با این وجود، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، راکد ماندن تقاضا برای صندوق‌های ETF بیت کوین را امری عادی تلقی می‌کنند.

جیمز سیفارت، کارشناس ETF بلومبرگ، توضیح می‌دهد که “سهام این صندوق‌ها تنها در صورتی ایجاد می‌شوند که عدم تطابق قابل توجهی بین عرضه و تقاضا وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، اگر عرضه و تقاضا برای بیت کوین در بازار متعادل باشد، دلیلی برای ایجاد سهام جدید در صندوق‌های ETF وجود ندارد.”

به گفته سیفارت، همچنین این کاملا طبیعی است که در هر روز در اکثر صندوق‌های ETF بیت کوین جریان صفر باشد.new-bitcoin-whales-now-control-9-of-btc-supply-amid-very-active-on-chain-accumulation-cryptoquant-ceo

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این خبر، حدود ۶۳۴۸۶ دلار است که نسبت به هفته گذشته کاهش قابل توجه ۸ درصدی را تجربه کرده است.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا