بازی

هتل‌های ۴ ستاره استانبول که دست کمی از ۵ ستاره ‌ها ندارند!

هتل‌های ۴ ستاره استانبول که دست کمی از ۵ ستاره ‌ها ندارند!

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استانبول یکی از ارزان‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری به ویژه در فصل بهار و تابستان است. به همین دلیل گردشگران و توریست‌های زیادی برای بازدید از جاذبه ‌های گردشگری استانبول مانند مساجد مختلف و قصرهای باشکوه دوران عثمانی به این شهر دیدنی سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران، ترجیح می‌دهند تا در سفر چند روزه خود به این شهر زیبا در هتل ‌های ۴ ستاره لوکس این شهر مانند هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول اقامت کنند. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید، می‌توانید بهترین هتل ‌های ۴ ستاره شهر استانبول رزرو کنید.

هتل گرند هیلاریوم | Grand Hilarium

افرادی که دوست دارند از نزدیک آثار تاریخی استانبول را ببینند، قطعا دوست دارند هتلی را برای اقامت خود انتخاب کنند که فاصله کمی با آثار تاریخی داشته باشد. به این افراد پیشنهاد می‌شود که هتل گرند هیلاریوم را انتخاب کنند؛ به این دلیل که این هتل در منطقه تاریخی ینی کاپی قرار گرفته است.
این هتل از نظر دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز موقعیت بسیار خوبی دارد و فاصله آن تا ایستگاه مترو ۲۰۰ متر است. از جمله انواع امکانات این هتل می‌توان به رستوران، استخر، پارکینگ اختصاصی، خدمات پزشکی، خدمات نگهداری از کودکان، استخر کودکان، صرافی، خدمات خشکشویی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات و… اشاره کرد.

هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول | Occidental Taksim

هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول شاید همان جایی باشد که بتوانید در آن خاطرات فوق‌العاده و به یاد ماندنی را برای خود بسازید. این هتل ۴ ستاره در قلب شهر استانبول واقع شده است. کسانی که تا به حال یک ‌بار به این هتل رفته‌اند، برای دفعات دیگری که به شهر استانبول سفر کنند، حتما باز هم به این هتل خواهند رفت؛ به این دلیل که هتل اکسیدنتال در منطقه بی‌اوغلو و در فاصله ۱۰۰ متری از ایستگاه وسایل حمل‌ونقل عمومی و مغازه‌های گوناگون قرار دارد.

در محله بی‌اوغلو بیش از هر چیزی شور و شوق زندگی در آن موج می‌زند که باعث سرزندگی بیشتر شما می‌شود. به دلیل مغازه‌های گوناگونی که در اطراف هتل قرار گرفته‌اند، امکان ندارد که از هتل خارج شوید و دست خالی بازگردید. به این خاطر که در طول مسیر ویترین‌های جذاب مغازه‌ها شما را تسلیم خود خواهند کرد. اتاق ‌های هتل اکسیدنتال همگی روشن، شیک و دارای امکانات بی نظیر هستند.
در واقع این هتل هر چیزی را که برای آسایش و راحتی خود احتیاج داشته باشید، در اختیار شما قرار داده است. این هتل ۱۴۹ اتاق دارد که شاید انتخاب کردن یک اتاق از بین اتاق‌های مختلف آن تصمیم سختی باشد.
از جمله اتاق ‌های هتل اکسیدنتال می‌توان به اتاق دو تخته سوپریور، اتاق خانوادگی، اتاق سوپریور یا دو نفره با تراس، اتاق سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنت اشاره کرد.

هتل فرونیا استانبول | Feronya Hotel

هتل فرونیا یکی از هتل‌های بین ‌المللی شهر استانبول هست که هر سال مهمانان زیادی را از کشورهای مختلف درون خود جای می‌دهد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد که دسترسی شما را به انواع خدمات و امکانات آسان می‌کند. در واقع با کمی پیاده‌روی می‌توانید به خیابان‌های معروف استانبول برسید. از جمله انواع خدمات این هتل می‌توان به سالن زیبایی، خدمات پزشکی، کتابخانه، اتاق بازی، اتاق‌های جلسه، مرکز تجاری، زمین بسکتبال و… اشاره کرد.

هتل کلاس استانبول | Klas Hotel

بین هتل ‌های ۴ ستاره‌ای که در شهر استانبول قرار دارند، هتل کلاس استانبول یک هتل لوکس و بسیار عالی در محله لاله لی است که از جاذبه‌ های معروف شهر فاصله بسیار نزدیک دارد. هنگامی که به بالکن اتاق خود در این هتل وارد شوید، می‌توانید نمای بسیار زیبایی از شهر استانبول را ببینید. تمام اتاق ‌های هتل کلاس استانبول به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، استخر سرپوشیده، رستوران، انبار چمدان، باشگاه بدن‌سازی، خدمات پزشکی، خدمات لباسشویی و… اشاره کرد.

هتل‌های ۴ ستاره استانبول که دست کمی از ۵ ستاره ‌ها ندارند! - lastech

هتل بلک برد | Black Bird Hotel

هتل بلک برد استانبول در منطقه لاله لی قرار گرفته است و به جاذبه‌ های مهم شهر استانبول مانند مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ بسیار نزدیک است. در نزدیکی این هتل شاداب و پر نور دو ایستگاه مترو قرار دارد که می‌توانند به آسانی شما را به دیگر خدمات تفریحی و گردشگری شهر استانبول برساند. اگر چه تمام هتل ‌های ۴ ستاره استانبول از امکانات و خدمات نسبتا شبیه به یکدیگر برخوردارند؛ اما در هتل بلک برد که طراحی داخلی بسیار زیبا و شادی دارد، می‌توانید احساس بسیار خوبی را تجربه کنید.
از جمله انواع خدمات هتل بلک برد می‌توان به خدمات اسپا، کافی شاپ، پارکینگ خودرو، صندوق امانات، سالن استراحت، حمام ترکی، دسترسی به اینترنت، سالن سلامت، مرکز تجاری، سالن زیبایی، باشگاه بدن‌سازی، امکانات ویژه برای معلولان و… اشاره کرد.

هتل گلدن هیل استانبول | Golden Hill Hotel

در میان هتل‌ های ۴ ستاره شهر استانبول، هتل گلدن هیل در یک محله کاملا مدرن و تمیز به نام فاتح قرار دارد. از جمله امکانات متنوع این هتل می‌توان به سرویس صبحانه رایگان برای تمام مهمانان، اینترنت رایگان، اتاق استخر و اسپا، رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سالن استراحت، تجهیزات کنفرانس، مرکز تجاری، اتاق‌های جلسه، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی، امکانات ویژه برای معلولان و… اشاره کرد.
تمام خدمات این هتل به صورت کاملا شبانه‌روزی به مهمانان ارائه می‌شود و خدمات رفاهی آن مانند هتل‌های ۵ ستاره است.

هتل‌های ۴ ستاره استانبول که دست کمی از ۵ ستاره ‌ها ندارند! - lastech

هتل وایت مونارک | White Monarch Hotel

این هتل ۴ ستاره دکوری به سبک لوکس دارد و فاصله شما به مراکز خرید بسیار اندک خواهد بود. به طوری که با مقدار کمی پیاده‌روی می‌توانید خود را به مراکز خرید برسانید. این هتل یک استخر سرپوشیده، حمام و سونا دارد که برای اوقات فراغت خود می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.
دکوراسیون و طراحی اتاق خواب به گونه‌ای است که احساس می‌کنید در یک کاخ مجلل اقامت دارید؛ بنابراین اگر فضای لوکس و شیک هتل محل اقامت برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید هتل وایت مونارک را به عنوان محل اقامت خود در نظر داشته باشید.

رزرو هتل های 4 ستاره استانبول در فلای تودی

هتل ‌های ۴ ستاره شهر استانبول یکی از پرطرفدارترین و مناسب‌ترین هتل‌ها برای اقامت گردشگران محسوب می‌شود، این هتل ها در مقایسه با هتل‌ های لوکس و 5 ستاره قیمت مناسب‌تری دارند. برای رزرو بهترین هتل‌ های ۴ ستاره شهر استانبول که دسترسی خوبی به امکانات و مراکز خرید دارند، کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت می‌توانید متنوع‌ترین هتل های شهر استانبول را رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهد بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا