رمز ارز

شبکه هلیوم بر دوش سولانا سوار می‌شود!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پروتکل ارتباطات شبکه هلیوم، 27 مارس را به عنوان تاریخ مهاجرت خود به بلاک‌چین سولانا و استقرار اوراکل‌ها تعیین کرده است؛ زیرا به دنبال بهبود مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان است.
بر اساس گزارش‌ها، این انتقال طی 24 ساعت در 27 مارس انجام خواهد شد و در این مدت بلاک‌چین فعلی هلیوم متوقف خواهد شد. فعالیت‌های الگوریتم اثبات پوشش (Proof-of-Coverage) و انتقال داده بی‌تأثیر باقی خواهند ماند. کارگروهی از داوطلبان این جامعه برای نظارت بر روند مهاجرت تشکیل شده است.
پس از توقف زنجیره، اعتبارسنجی‌ها تولید بلوک‌ها را متوقف می‌کنند و تراکنش‌ها همگام‌سازی نمی‌شوند. این تیم گفت، پس از انتقال همه حساب‌ها و توکن‌ها به بلاک‌چین سولانا، یک تصویر نهایی از بلاک‌چین گرفته می‌شود و نقاط مهم به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ساخته می‌شوند.
دارندگان توکن‌های HNT و MOBILE نیازی به انجام هیچ گونه اقدامی برای شرکت در ارتقا نخواهند داشت.
همچنین در سپتامبر گذشته، Nova Labs، خالق هلیوم، توافقی با ارائه‌دهنده ارتباطات راه دور آمریکایی T-Mobile برای راه‌اندازی یک سرویس تلفن همراه مبتنی بر رمزنگاری را اعلام کرد. این سرویس، مشترکین را قادر می‌سازد تا با اشتراک گذاشتن داده‌های مربوط، به کیفیت پوشش و کمک به شناسایی مکان‌های نقاط مرده هلیوم در سراسر کشور، جوایز ارز دیجیتال دریافت کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا