بازی

بلاک‌های باستان شناسی به بازی Minecraft اضافه می‌شود

بلاک‌های باستان شناسی به بازی Minecraft اضافه می‌شود

از دید خیلی‌ها دشمن اصلی در بازی ماینکرفت (Minecraft)، بلاک‌های کندنی و شکستنی هستند که توانایی خلق مکان‌های مختلف را به بازیکنان می‌دهد.

با این وجود استودیو موجنگ قصد دارد با آپدیت ۱.۲ بلاک‌هایی را به بازی اضافه کند که خراب کردن آن‌ها کار درستی نیست. استودیو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که باستان شناسی را به بازی Minecraft اضافه می‌کند و از بازیکنان خواسته به مناطق بیابانی بروند. شما با سفر به این مناطق باید نوع خاصی ماسه پیدا کنید که «ماسه مشکوک» (suspicious sand) نام دارد.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۷ lastech؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟آزمون با پرفروش‌ترین بازی تاریخ
کوییز ۷ lastech؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟

این ماسه‌های مشکوک شبیه بلاک‌های معمولی هستند، ولی در داخل چیزی مخفی شده است. شما باید با ابزارِ جدیدِ قلم مو آیتم درون این بلاک‌ها را پیدا کنید. این بلاک‌ها خرده‌ سفال‌های از یک تمدن باستانی دارند که شما با داشتن چهارتای آن‌ها می‌توانید گلدان خود را بازسازی کنید. این گلدان‌ها در کنار هم داستان یک تمدن قدیمی را روایت می‌کنند. 

در حال حاضر تنها ماسه مشکوک در مناطق بیابانی شامل این آیتم‌ها می‌شود، ولی استودیو توسعه دهنده قصد دارد در آینده نقاط حفر و اشیاء تصادفی دیگری را برای این ویژگی به Minecraft اضافه کند. هنوز تاریخ انتشار آپدیت ۱.۲ مشخص نشده ولی شما با نصب نسخه بتا می‌توانید به این محتوای جدید زودتر دسترسی پیدا کنید. 

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های اندرویدی و آیفون، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بدانداین چیت‌ها بازی را برایتان ساده‌تر خواهند کرد
بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداند


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

بلاک‌های باستان شناسی به بازی Minecraft اضافه می‌شود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا