عمومی

۱۴ استارتاپ برتر دیجی‌نکست محصولات خود را در رویداد دمودی رونمایی کردند

رویداد دمودی دیجی‌نکست ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن کوه نور هتل اوین پارسیان با حضور مدیران ارشد دیجی‌کالا و تعدادی از سرمایه‌گذاران و ۱۴ استارتاپ در حوزه‌های مختلف برگزار شد. دیجی‌نکست بخش مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا در حوزه‌ی زنجیره‌ی ارزش تجارت الکترونیک است. یکی از اهداف دیجی‌نکست توانمندسازی افراد و همراهی آن‌ها برای توسعه ایده‌های استارتاپی‌ آن‌ها است.

رویداد دیجی نکست ۱۴۰۱ در سه بخش برگزار شد. در بخش ابتدایی، ۷ استارتاپ محصولشان را معرفی کردند. این استارتاپ‌ها شامل تیم‌های زیر می‌شد:

  • روبوور: فعال درزمینه‌ی انبارداری پیشرفته در سطح کلان
  • ماکوویژن: فعال در حوزه‌ی ایجاد سیستم بارکد خوان
  • گنجه: فعال در‌زمینه لجستیک که با ایجاد کمدهای شهری برای دریافت محصولات، سعی می‌کند هزینه‌ی لجستیکی شهروندان را تا ۴۰ درصد کاهش دهد.
  • آپ‌تایم: فعال درزمینه‌ی پخش و جمع‌آوری با استفاده از هوش مصنوعی
  • یوسیستنت: فعال در حوزه‌ی تولید دستیار صوتی هوشمند فارسی
  • کارپو: فعال در حوزه‌ی مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌و‌نقل
  • دژینو: فعال در‌زمینه‌ی کشف انواع تقلب تبلیغاتی به‌کمک هوش مصنوعی

بعد از آن، پنل چالش نوآوری در کسب‌و‌کار‌های اینترنتی با حضور مدیران دیجی‌کالا، دیجی‌نکست، جوانه و سکوی خلق آینده برگزار شد و سپس هفت استارتاپ دیگر محصولات خود را معرفی کردند. ۷ استارتاپی که در بخش انتهایی محصولات خود را معرفی کردند، عبارت‌اند از:

  • بایتیکل: فعال در حوزه‌ی آموزش و مدیریت مالی در بازارها
  • موزکوین: استودیو بازی‌سازی بر بستر بلاک‌چین
  • ریرا: سرویس هوش مصنوعی فعال در حوزه‌ی سلامت
  • لوکپوینت: سرویس جمع‌آوری داده‌های شهری ازطریق گیمیفیکیشن
  • ویراست: اپلیکیشن ورزشی آنلاین برای تحلیل حرکت‌های ورزشی
  • میس‌لی: اپلیکیشن فعال در حوزه‌ی زیبایی و سلامت
  • رکوتک: فعال در حوزه‌ی ساخت ویترین‌های هوشمند تعاملی

در‌ادامه، با گزارش ویدئویی lastech از این رویداد همراه باشید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا