بازی

قابلیت کراس-پلی در راه بازی For Honor است

قابلیت کراس-پلی در راه بازی For Honor است

یوبیسافت برگزاری رویداد جدیدی با تِم هالووین را برای بازی For Honor اعلام کرده است. این رویداد با عنوان Web of the Jorogumo از روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) آغاز می‌شود و تا ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) ادامه خواهد داشت.

در کنار معرفی این رویداد، یوبیسافت همچنین اعلام کرد که بخش چندنفره کراس-پلتفرم For Honor را تکمیل کرده است. این قابلیت به بازیکنان در تمام پلتفرم‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق اکانت‌های Ubisoft Connect با یکدیگر بازی کنند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

رویداد Web of the Jorogumo با الهام از افسانه‌های Yokai ساخته شده که یک غار باستانی، ارواح و شیاطین فولکلور ژاپنی را به هیثمور رها می‌کند. این فصل، یک بتل پس و بتل باندل جدید، سفارشی‌سازی فصلی جدید و سایر به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز برای For Honor معرفی می‌کند.

این رویداد یک مد بازی چهار نفره PVE به همراه دارد. بازیکنان در نقشه‌ای بازی می‌کنند که مدل جدیدی از Market Town است. آن‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند تا Meiko را اسکورت کنند، امتیاز بگیرند، با سامورایی تسخیر شده مبارزه کنند و از تارهای چسبناک Jorogumo عبور کنند.

این رویداد همچنین یک اسکین جدید برای قهرمان Kensei به نام Yokai Slayer Meiko به همراه خواهد داشت که در روز انتشار آپدیت در دسترس خواهد بود.

For Honor

شرکت در این رویداد شانس برنده شدن یک افکت، یک لباس جنگی و زیور آلات را به بازیکنان می‌دهد. همچنین آیتم‌های جدیدی با تم هالووین در فروشگاه درون بازی وجود خواهد داشت، از جمله Executions، Outfits و Paired Emote.

با انتشار Title Update 2، تغییرات زرهی جدید برای بازیکنان و همچنین بسیاری از بهبودها و به‌روزرسانی‌های گیم‌پلی در دسترس خواهد بود. بازیکنان اکنون می‌توانند تمام نوتیفیکیشن‌های بعد از اتمام بازی را رد کنند.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا