بازی

تصاویری از بازی کنسل شده مارول منتشر شد

تصاویری از بازی کنسل شده مارول منتشر شد

چندی پیش شاهد کنسل شدن بازی جدید مارول در سبک و ژانر MMO بودیم و اکنون تصاویری از این پروژه در اختیار ما قرار گرفته است. 

این تصاویر را رامیرو گالان (Ramiro Galan) منتشر کرده، فردی که به عنوان طراح در استودیو Pixelkings، توسعه دهنده پروژه کنسل شده، کار می‌کرد. این بازی روی رنگ‌های غنی و پرجنب و جوش با استایلی شبیه به Spider-Man: Into the Spider-Verse تمرکز داشت. در این بازی بازیکنان می‌توانستند به گروه‌های مختلفی از جمله مردان ایکس، انتقام جویان، شیلد و چهار شگفت انگیز بپیوندند. 

بازیکنان در این بازی می‌توانستند با لباس‌های مختلف قهرمانان‌ مارول خود را شخصی‌سازی کنند. از طرف دیگر این لباس‌ها روی توانایی‌های هر شخصیت نیز تاثیرگذار بودند. خبر توقف ساخت این پروژه هفته پیش از سوی کمپانی EG7 اعلام شد. هنوز مشخص نیست که ساخت این بازی در چه مرحله‌ای قرار داشت و احتمالا تنها طرح‌های کلی از آن ساخته شده بود. 

شما می‌توانید بیانیه کمپانی EG7 را در زیر بخوانید:

بر اساس ارزیابی مجدد مشخصات ریسک توسعه، اندازه میزان سرمایه گذاری و استراتژی سبد محصولات بلندمدت برای استودیو، هیئت مدیره تصمیم گرفته است اولویت‌های ساخت را تغییر داده و منابع را در داخل گروه مجددا تخصیص دهد تا روی پروژه‌های بلندمدت تمرکز کنند.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


چرا دیگر دیزنی انیمیشن دو بعدی نمی‌سازد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا