بازی

اولین بسته الحاقی داستانی بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

اولین بسته الحاقی داستانی بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

استودیو سی دی پراجکت رد بالاخره از اولین بسته الحاقی داستانی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) با نام Phantom Liberty رونمایی کرد. 

در این بسته الحاقی شاهد بازگشت جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) هستیم و البته شخصیت‌های جدیدی نیز به بازیکنان معرفی خواهند شد. هنوز تاریخ عرضه بسته الحاقی جدید بازی Cyberpunk 2077 مشخص نیست ولی در سال ۲۰۲۳ تنها برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. 

نکته مهم این است که دارندگان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به تجربه این داستان جدید نخواهد بود و پشتیبانی از این کنسول‌ها به زودی به پایان خواهد رسید. استودیو سی دی پراجکت رد پس آپدیت جدید با شماره ۱.۶ (که امروز منتشر می‌شود)، دیگر از نسخه نسل هشتمی سایبرپانک ۲۰۷۷ پشتیبانی نخواهد کرد. 

البته همچنان یک سری آپدیت کوچک و فنی برای PS4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. با پایان پشتیبانی از کنسول‌های نسل قبلی، استودیو روی ویژگی‌ها جدید و تغییر یک سری از سیستم‌ها مثل هوش مصنوعی پلیس‌ و درگیری بین ماشین‌ها تمرکز می‌کند. با این تغییرات تجربه سایبرپانک ۲۰۷۷ به صورت کلی حس متفاوتی خواهد داشت. 

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا