بازی

اپلیکیشن ایکس باکس مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی را تخمین می‌زند

اپلیکیشن ایکس باکس مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی را تخمین می‌زند

اپلیکیشن ایکس باکس به تازگی آپدیت شده و ویژگی جدید این برنامه به شما می‌گوید که اتمام هر بازی به چند ساعت زمان نیاز دارد. 

مایکروسافت اعلام کرده با سایت HowLongToBeat وارد همکاری شده تا این ویژگی را به برنامه ایکس باکس اضافه کند. این سایت همچنین از تمامی بازی‌های موجود در سرویس گیم پس نیز پشتیبانی می‌کند و شما مجبور به استفاده از اپ ایکس باکس نیستید. مایکروسافت درباره این همکاری بیانیه زیر را منتشر کرده است. 

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

از امروز می‌توانید تخمین‌های مدت زمانی که برای تکمیل یک بازی نیاز است را در صفحات جزئیات بازی برای اکثر بازی‌های گیم پس روی پی‌سی مشاهده کنید. HowLongToBeat یک وب سایت جامعه محور است که در تخمین طول بازی‌ها تخصص دارد.

HowLongToBeat مدت زمان نیاز برای اتمام بازی‌ را بر اساس نوع بازی شما تخمین می‌زند. به عنوان مثال یک سری از بازیکنان توجه خاصی به مراحل فرعی نمی‌کنند و تنها داستان اصلی برای آن‌ها اهمیت دارد. از طرف دیگر خیلی‌ها در کنار داستان اصلی، بیشتر مراحل فرعی را هم به اتمام می‌رسانند که یعنی به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت.

برنامه ایکس باکس

در صفحه جزئیات بازی‌های در اپ ایکس باکس بخش تریلرها و اسکرین شات نیز اضافه شده است. با کلیک روی گزینه view details شما می‌توانید مدت زمانی شخصا صرف اتمام بازی کرده‌اید را هم درج کنید یا بازخوردهای طرفداران را مطالعه کنید.

مایکروسافت به صورت کلی این برنامه را بهتر کرده و اکنون ۱۵٪ سریع‌تر بارگذاری می‌شود. نتیجه جستجوها ۲۰٪ زودتر پیدا می‌شوند و میزان دانلودهای ناموفق یا ارور نصب نیز نصف شده است. دیگر ویژگی مهم و جدید برنامه ایکس باکس نیز ادغام شدن با دیسکورد است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا