تکنولوژی

پوکو C40 با یک تراشه جدید و متفاوت معرفی شد

در حالی که پوکو می‌خواهد در تاریخ 26 خرداد از گوشی پوکو C40 در بازار جهانی رونمایی کند، واحد ویتنام این شرکت تصمیم به معرفی این گوشی هوشمند گرفته که از تجهیز آن به یک تراشه متفاوت و کاملا جدید حکایت دارد.

واحد ویتنام پوکو نه تنها مشخصات این گوشی هوشمند، بلکه قیمت و تاریخ عرضه‌اش را هم مشخص کرده است.

مشخصات و قیمت پوکو C40

این گوشی هوشمند پوکو به یک نمایشگر 6.71 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده که رفرش ریت 60 هرتز دارد و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می‌رسد. در بالای نمایشگر با برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی روبه‌رو هستیم و روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس کشیده شده است، البته نسخه آن را نمی‌دانیم.

پوکو C40 از یک تراشه جدید استفاده می‌کند که JLQ JR10 نام دارد. این تراشه 11 نانومتری از 8 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز بهره می‌برد و احتمالا از نظر عملکرد در رده اسنپدراگون 450 یا هلیو G35 قرار می‌گیرد. پوکو این گوشی اقتصادی‌اش را به سیستم عامل پیش فرض اندروید 11 مجهز کرده است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش 13 مگاپیکسلی است و توسط دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در جلوی این دستگاه هم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد.

پوکو C40

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، بلوتوث 5.0، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه حافظه، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و وزن 204 گرمی اشاره کرد. مشخصات این دستگاه را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

پوکو C40
نمایشگر 6.71 اینچی IPS LCD
تراشه JLQ JR10
رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 11
باتری 6000 میلی آمپر ساعتی
سیستم بیومتریک سنسور اثر انگشت

این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، زرد یا سبز قابل خرید خواهد بود و حداقل در ویتنام تنها در نسخه‌ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت پوکو C40 در ویتنام برابر 150 دلار اعلام شده و فروش آن از 11 روز دیگر شروع خواهد شد. البته طبق شایعات قیمت آن در بازار جهانی برابر 177 دلار خواهد بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا