بازی

تاریخ پخش تریلر جدید فیلم Black Adam مشخص شد

تاریخ پخش تریلر جدید فیلم Black Adam مشخص شد

در حالی که مارول در آستانه یک تابستان بزرگ است، دی سی می‌خواهد یک پاییز پر هیاهو برای طرفداران بسازد. یکی از فیلم‌های موردانتظار آن‌ها که اواخر امسال اکران می‌شود، فیلم Black Adam (بلک آدام) با بازی دواین جانسون است.

طرفداران مشتاقانه منتظر اولین تریلر کامل این فیلم هستند و با توجه به اینکه فصل فیلم‌های تابستانی هم قدرت گرفته، مطمئنا این تریلر به‌زودی منتشر خواهد شد. اکنون جانسون در اینستاگرام خود اعلام کرده که تریلر جدید بلک آدام در روز چهارشنبه ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

در پست جانسون برای اعلام تاریخ انتشار تریلر، این بازیگر بار دیگر تعهد خود را به این نقش ابراز کرد. جانسون از این که چقدر به این شخصیت اهمیت می‌دهد و چقدر هر روز خود را وقف آماده‌سازی برای بازی در این نقش می‌کرده، گفت. این پست به طور خاص بر تاج و تخت نمادین Black Adam تمرکز داشت. جانسون نوشت:

میلیون‌ها نفر از شما که اسطوره‌شناسی شخصیت Black Adam را می‌شناسید، معنی و قدرت این تاج و تخت را درک می‌کنید. به خودم قول دادم تا زمانی که صحنه‌ای را ضبط نکنیم که در آن بلک آدام حق نشستن روی این صندلی را پیدا می‌کند، روی آن ننشینم. تاج و تخت او مسئله بسیار مهمی است.

فیلم Black Adam

این عکس به همراه پست جدید، بار دیگر جانسون را در لباس شخصیت نشان می‌دهد. این بازیگر در حال خواندن صفحات فیلم‌نامه است، در حالی که در مقابل تخت آدام نشسته و «تکلیف» خود را انجام می‌دهد. او همچنین در این پست فاش کرد که آن‌ها بالاخره از لحظه نمادینی که آدام برای اولین بار بر تخت سلطنت می‌نشیند، فیلم‌برداری کرده‌اند.

نشستن Black Adam بر تاج و تخت خود یک لحظه نمادین از کامیک‌بوک‌های دی‌سی است که به لطف هنرمندان برجسته‌ای مانند الکس راس در ذهن طرفداران تثبیت شده و به همین دلیل، انتظار قابل توجهی در بین طرفداران برای دیدن آن در فیلم وجود دارد.

فیلم Black Adam

در حالی که بخش‌هایی از این فیلم را در تریلرهای استوری‌بورد و ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه دیده‌ایم، تریلر جدید اولین نگاه گسترده‌ به جنبه‌های مختلف فیلم خواهد بود. قطعا دیدن شخصیت‌های جدیدی مانند دکتر فیت (با بازی پیرس برازنان)، اتم اسمشر (نوحا سنتینو) و هاوک‌من (آلدیس هاج) در این تریلر جالب خواهد بود.

فیلم Black Adam در حال حاضر در اواسط فیلم‌برداری مجدد است، اما فیلم در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شویداحتمالا خیلی از این موارد از دستتان در رفته باشد!
با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شوید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا