رمز ارز

مجموعه NFT میمون‌های کسل طعمه خوبی برای هکرها شده‌ است!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس اعلام اکانت رسمی Bored Ape Yacht Club (BAYC) در توییتر، گروه Discord یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های NFT، برای لحظاتی در معرض حمله کلاه‌بردارها قرار گرفته است.
طبق گزارش‌ها، تعدادی از توکن‌های NFT با ارزش کل ۲۰۰ اتریوم (ETH) یا ۳۵۰ هزار دلار به حساب‌ کلاهبرداران منتقل شده‌اند. این تیم از همه اعضای جامعه BAYC خواسته است که در صورتی‌ که آن‌ها نیز هدف حمله قرار واقع شده‌اند، از طریق ایمیل با این تیم در تماس باشند.
متأسفانه هیچ راهی برای بازگرداندن دارایی‌ها وجود ندارد، به‌خصوص اگر کلاهبرداران توکن‌ها را در بازارهای ثانویه فروخته باشند. در ماه‌های گذشته نیز، کانال Discord این مجموعه هدف حمله هکرها با خسارت ۱۰۰ هزار دلاری قرار گرفته بود. هنوز مشخص نیست که منشأ این حمله، یک ضعف امنیتی در اکوسیستم دیسکورد بوده یا یکی از اعضای مدیریت BAYC در آن نقش داشته است.
طبق گزارش‌ها، کلاهبرداران از وب‌سایت‌های فیشینگ و با ادعای تعلق گرفتن جوایز بزرگ به کاربران، به آن‌ها پیام داده و به کیف‌پول‌های حاوی آثار NFT آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند.
این اتفاق در حالی رخ داده که جامعه BAYC در یک رأی‌گیری، تمایل خود به ماندن در شبکه اتریوم را به‌جای استفاده از برنامه YOGA برای راه‌اندازی زنجیره مستقل خود اعلام کرده‌اند.

۵۰ هزار شیبا رایگان

با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!
شروع کن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا