بازی

قیمت ایکس‌ باکس سری ایکس/اس افزایش نخواهد یافت

قیمت ایکس‌ باکس سری ایکس/اس افزایش نخواهد یافت

مایکروسافت اعلام کرده با وجود افزایش قیمت پلی استیشن ۵، قیمت خرده‌فروشی کنسول‌های ایکس باکس در بریتانیا ثابت خواهد ماند.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه پلی استیشن ۵ شاهد افزایش قیمت ۱۲.۵ درصدی در بسیاری از کشورها خواهد بود، VGC با مایکروسافت تماس گرفت تا بپرسد آیا آن‌ها نیز از این روند پیروی خواهند کرد یا خیر. یکی از سخنگویان مایکروسافت جواب داد:

ما دائماً در حال ارزیابی کسب و کار خود هستیم تا گزینه‌های خوبی برای بازی کردن به طرفداران خود ارائه دهیم. قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی ایکس باکس سری اس در ۲۴۹.۹۹ پوند و ایکس باکس سری ایکس در ۴۹۹.۹۹ پوند باقی خواهند ماند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

این اولین باری است که شرکت مایکروسافت در رابطه با این موضوع صحبت می‌کند. چرا که در اوایل سال میلادی ۲۰۲۲، زمانی که نشریه بلومبرگ از سازندگان ایکس باکس پرسید که آیا قصد دارند قیمت کنسول‌هایش را افزایش دهند یا خیر، از اظهارنظر در این مورد خودداری کردند.

این در پی اطلاعیه سونی است که روز گذشته رسما اعلام کرد قیمت نسخه استاندارد و دیجیتال PS5 در اروپا، استرالیا و بخش‌هایی از آسیا و آمریکای شمالی افزایش خواهد یافت. با این حال در ایالات متحده افزایش نخواهد داشت. سونی دلیل این کار را نرخ بالای تورم جهانی اعلام کرد.

داده‌ها و تحلیل شرکت Ampere پیش‌بینی می‌کند که افزایش قیمت PS5 کمترین تاثیر را روی فروش آن خواهد داشت. پیرز هاردینگ رولز، مدیر تحقیقات بازی‌ها در Ampere، به این نتیجه رسیده است.

ماه گذشته، سونی در جریان فراخوان عایدی سه ماهه اول از جواب دادن به این موضوع که آیا در مواجهه با فشارهای بازار، قیمت پلی استیشن ۵ را افزایش خواهند داد یا خیر، خودداری کرده بود.

در اوایل ماه جاری، نینتندو ادعا کرد که در حال حاضر قصد ندارد قیمت سوییچ را در ژاپن افزایش دهد، علیرغم اینکه بی‌ارزش شدن واحد پول ین باعث شده شرکت‌های فناوری دیگر مانند اپل این کار را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا