بازی

Spider-Man: No Way Home یک سکانس پس از تیتراژ جدید دارد

Spider-Man: No Way Home یک سکانس پس از تیتراژ جدید دارد

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) بار دیگر به سینماها بازگشته و اکنون یک سکانس پس از تیتراژ جدید دارد. 

سکانس پس از تیتراژ قبلی Spider-Man: No Way Home شامل ونوم با بازی تام هاردی می‌شد. در سکانس جدید فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بتی رنت، همکلاسی پیتر پارکر، تصویری از سفر کلاس به اروپا را نشان می‌دهد. با این وجود پیتر در هیچکدام از عکس‌ها جز یکی دیده نمی‌شود و در آن عکس هم یک پرنده صورتش را پوشانده است. 

هدف از این این سکانس اما چیست؟ به نظر می‌رسد که جادوی دکتر استرنج همه آثار از پیتر پارکر را در جهان حذف کرده است. از این رو هیچ تصویری از پیتر و مرد عنکبوتی نیز در دنیای سینمایی مارول دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود که نسخه‌ای از ویدئو میستریو نیز باقی نمانده تا هویت را لو دهد. 

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکاسرم ابرسرباز استیو راجرز را چگونه تغییر داده است؟
۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکا

فیلم مرد عنکبوتی

Spider-Man: No Way Home توسط جان واتس کارگردانی شده و یکی از مهم‌ترین فیلم‌ها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که هویت واقعی اسپایدرمن لو رفته و پیتر پارکر به دیدن دکتر استرنج و وونگ می‌رود تا از آن‌ها برای پاک کردن هویت واقعی خود کمک بگیرد. 

فیلم Spider-Man: No Way Home به عنوان بزرگ‌ترین بلاک باستر سال ۲۰۲۱، فروش ۱.۹ میلیارد دلاری را در باکس آفیس جهانی تجربه کرد. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌هایک ترکیب پاپ‌کورنی از میراث سینمایی مرد‌ عنکبوتی
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌ها


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا