بازی

سازندگان سریال Ms. Marvel به همکاری با شاهرخ خان ستاره بالیوود علاقه دارند

سازندگان سریال Ms. Marvel به همکاری با شاهرخ خان ستاره بالیوود علاقه دارند

ظاهرا سنا امانات، نویسنده کامیک‌بوک‌های مارول، و عادل العربی و بلال فلاح دو کارگردان سریال Ms. Marvel به یک چیز مشترک علاقه دارند: شاهرخ خان، فوق ستاره بالیوود.

اخیرا فاش شده بود که نام چندین فیلم برجسته شاهرخ خان همچون «بازیگر» (Baazigar) و «داماد عاشق عروس را می‌برد» Dilwale Dulhania Le Jayenge در سریال جدید مارول به زبان می‌آید و اکنون سازندگان در رابطه با این موضوع صحبت کردند.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

شاهرخ خان که اغلب به عنوان «شاه خان» یا «پادشاه بالیوود» شناخته می‌شود، یک سوپراستار جهانی است و یکی از تاثیرگذارترین نام‌ها به حساب می‌آید. آنطور که پیداست، سازندگان سریال Ms. Marvel نیز از طرفداران پر و پا قرص شاهرخ خان هستند.

در مصاحبه جدید با The Times of India، از سنا امانات که یکی از تهیه‌کنندگان سریال نیز است، پرسیده شد که آیا طرفداران باید چشم انتظار حضور کوتاه شاهرخ خان باشند یا خیر. این نویسنده به شوخی گفت که برای حضور این بازیگر، با کمال میل حاضرند دوباره فیلم‌برداری کنند و به مرحله تولید بازگردند.

اگر شاهرخ خان بخواهد در این سریال حضور داشته باشد، ما دوباره فیلم‌برداری می‌کنیم! به پروسه تولید برمی‌گردیم، (قطعا) به تولید برمی‌گردیم! به یکی زنگ بزنید (که این اتفاق بیفتد)!

با مشاهده هیجان امانات، دو کارگردان سریال که به «عادل و بلال» شناخته می‌شوند، همچنین به شوخی اعتراف کردند که در صورت امکان Bad Boys 3 را بازسازی می‌کنند تا افسانه بالیوودی نیز در آن بازی کند. این دو کارگردان فیلم کمدی پلیسی Bad Boys for Life را در سال ۲۰۲۰ را کارگردانی کردند که سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های Bad Boys بود.

در سریال Ms. Marvel شخصیت اصلی با نام مستعار کامالا خان، یک نوجوان پاکستانی الاصل است که در نیوجرسی زندگی می‌کند. سریال دیزنی پلاس بر بازنمایی درست از این شخصیت تمرکز کرده و به نظر می‌رسد اضافه کردن عناصری مانند عشق و علاقه او به فیلم‌های بالیوودی، گام درستی در این مسیر باشد. امانات در ادامه گفت که عشق کامالا به این بازیگر هندی ریشه در کامیک‌بوک‌ها دارد.

شاهرخ خان که بیشتر با حروف اول نام خود SRK شناخته می‌شود، از حرفه‌ای درخشان برخوردار بوده است. او کار خود را در اواخر دهه ۸۰ میلادی آغاز کرد و با فیلم «عاشق دیوانه‌وار» (Deewana) در سال ۱۹۹۲ به شهرت رسید. پس از آن با ایفای برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های رمانتیک روی پرده، در صنعت سینمای هند طوفانی به راه انداخت. در سال ۲۰۲۳ شاهد بازگشت او پس از یک دوری چهار ساله با سه فیلم Pathaan، Jawan و Dunki خواهیم بود.

سریال Ms. Marvel روز چهارشنبه ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) از سرویس دیزنی پلاس پخش خواهد شد و پوسترهای جذاب سریال چند روز پیش منتشر شده بودند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسارپیکسار، موشکافانه به موضوع بلوغ زنان پرداخته است
نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسار


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا