نرم افزار

مایکروسافت اج به زودی به یکی از بهترین ابزارهای کار هیبرید تبدیل می‌شود

مایکروسافت اج در به روز رسانی جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی بین حساب‌های کاربری شخصی و کاریشان تغییر ایجاد کنند.
 
به گزارش lastech و به نقل از  techradar، قابلیت جدیدی که برای مایکروسافت اج عرضه شده است می‌تواند حساب‌های کاربری افراد را به صورت خودکار از حساب شخصی به حساب کاری شان تغییر بدهد و کاربران به این ترتیب در هنگام استفاده از میکروسافت اج انعطاف پذیری و حریم شخصی محافظت شده تری خواهند داشت.
 
به این ترتیب زمانی که کاربران می‌خواهند لینکی مرتبط با کارشان را باز کنند و روی حساب کاربری شخصی شان هستند می‌توانند بدون نیاز به تغییر دستی حساب کاربری شان این کار را انجام بدهند و مایکروسافت به صورت خودکار وظیفه شناسایی لینک کاری یا شخصی و تغییر حساب کاربری بر اساس آن را بر عهده می‌گیرد. همچنین انجام معکوس این کار هم امکان پذیر است.
 

 

 
البته هنوز مشخص نیست که مایکروسافت اج بر چه اساسی فرق بیت لینک‌های کاری یا شخصی را تشخیص می‌دهد و این قابلیت در حال حاضر فعلا در گزینه‌های در حال توسعه و تولید دیده می‌شود اما مایکروسافت اظهار داشته است که در ماه ژوئن آن را به صورت گسترده برای کاربران عرضه خواهد کرد.
 
مایکروسافت عنوان کرده است که این به روز رسانی در زمان عرضه برای تمامی کاربران اج در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. با گرایش روز افزون شرکت‌ها به سمت کار هیبرید نیاز به حصول اطمینان از عدم تداخل زندگی کاری و شخصی برای بسیاری از شرکت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود. 
 
گوگل ورک اسپیس نیز در همین راستا اخیر به روز رسانی ویژه‌ای را منتشر کرده است که مرز مشخصی بین نرم افزارهای خانگی و کاری تعیین می‌کند و به این ترتیب مطمئن می‌شود که کاربران به هنگام کار کردن یا ریلکس کردن در خانه با اعلانات غیر مرتبط آشفته نمی‌شوند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا