رمز ارز

آلت سیزن سال ۲۰۲۲ در راه است؟

زمان مطالعه: دقیقه

اگرچه فروپاشی اکوسیستم ترا سؤالات زیادی را در مورد آینده ارزهای دیجیتال و دیفای مطرح کرده و به گفته برخی از تحلیلگران، عامل اصلی نابسامانی این روزهای بازار کریپتو است، به نظر می‌رسد که بسیاری از آلت کوین‌ها در حال آماده شدن برای بهبود وضعیت خود هستند.
قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با یک رشد تقریباً ۲ درصدی به بالای ۳۰ هزار دلار بازگشت. در حال حاضر، بیشتر شاخص‌های تکنیکال در وضعیت خنثی قرار دارند. اما یک خبر خوب این‌که، شاخص ترس و طمع بیت کوین که در چند روز گذشته به ۸ سقوط کرده بود، اکنون کمی بهبود یافته و به ۱۱ رسیده است. به گفته تحلیلگران، اگر قیمت بیت کوین بتواند مانع ۳۰ هزار دلاری را پشت سر بگذارد، احساسات نزولی کمتر خواهد شد.
در این میان، میزان دامیننس بیت کوین به بالاترین سطح خود در یک سال گذشته، یعنی ۴۴٫۷ درصد رسیده است. با این حال، به نظر می‌رسد که معامله‌گران برای شروع یک آلت سیزن جدید آماده می‌شوند.
به گزارش پلتفرم CoinGlass، وضعیت فاندینگ ریت معاملات اتریوم و دیگر آلت کوین‌های بزرگ به نفع خریداران است. همچنین، تحلیلگران معتقدند که بالا بودن تسلط بیت کوین بر بازار ممکن است کوتاه‌مدت باشد. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که آلت کوین‌ها در کوتاه‌مدت یک رالی بهبود را تجربه کنند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا