رمز ارز

کاهش ارزش بازار بیت کوین؛ آیا فصل آلت‌کوین‌ها در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین در حال حاضر 41 درصد از کل ارزش بازار کریپتو را تشکیل می‌دهد که کمترین سهم آن از ژانویه تاکنون است.
آمارهای CoinMarketCap و TradingView نشان می‌دهند که بیت کوین در حال حاضر حدود 41 درصد از کل سرمایه بازار رمزارزها را تشکیل می‌دهد که پایین‌ترین میزان آن از ابتدای سال 2022 است.
در همین حال، ارزش بازار آلت کوین‌ها پس از افت ناشی از سقوط Terra LUNA که اکنون Terra Classic نامیده می‌شود، به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته‌ است. در کنار بازگشت بیت کوین از پایین‌ترین سطح 18 ماهه یعنی 17600 دلار در ژوئن، آلت کوین‌ها هم از رنسانس خاص خود لذت می‌برند، چیزی که اکنون به خریداران بیت کوین فرصتی برای خرید می‌دهد.
بر اساس اعلام CoinMarketCap، سهم بازار بیت کوین اکنون به پایین‌ترین حد خود از اواسط ژانویه رسیده است، این در حالی است که اتریوم در هفته‌های اخیر توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و میزان تسلط آن بر بازار، از 14.3 درصد در 19 ژوئن، اکنون به 19 درصد رسیده است.
بنابراین، داده‌ها نشان از آن دارند که آلت سیزن نزدیک است؛ زیرا یکی از مهم‌ترین نشانه‌های آن یعنی عملکرد بهتر 75 درصد از 50 کوین برتر در فصل گذشته نسبت به بیت کوین در حال شکل گرفتن است. در این میان تحلیلگران کاهش قیمت اتریوم و بیت کوین را به نگرانی‌ها از بازخوانی شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده در 10 آگوست نسبت می‌دهند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا