بازی

آمازون در حال کار روی یک بازی اکشن ماجراجویی چند نفره است

آمازون در حال کار روی یک بازی اکشن ماجراجویی چند نفره است

آمازون اخیرا با بازی‌ Lost Ark در صنعت گیم حضور خوبی داشته و اکنون گفته می‌شود که این شرکت در حال کار روی یک بازی اکشن ماجراجویی چند نفره جدید است.

آمازون گیمز سال ۲۰۲۱ بازی New World را منتشر کرده بود که تقریبا ناامید کننده بود و حتی  به‌روزرسانی جدید آن نیز هواداران را راضی نکرد. از سویی دیگر، Lost Ark در سال جاری منتشر شد که هرچند انتقاد بسیار زیادی نسبت به چیترهای آن شده اما به طور کلی با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شده است. حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، این شرکت در حال ساخت بازی جدید خود است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به مجموعه آنتولوژی Solos – یک جاه‌طلبی دیگر از آمازونستارگان مطرح هالیوودی در کنار هم چگونه ظاهر شده‌اند؟
نگاهی به مجموعه آنتولوژی Solos – یک جاه‌طلبی دیگر از آمازون

طبق گزارش‌های منتشر شده، آمازون با استودیو مستقل Disruptive Games قرارداد جدیدی برای انتشار یک بازی امضا کرده است. هرچند جزئیات زیادی در مورد آن وجود ندارد، اما گفته می‌شود که آن‌ها در حال کار روی یک بازی چند نفره هستند «که بازیکنان را در دنیاهای زنده غوطه ور می‌کند».

آمازون

«کریستوف هارتمن»، معاون بخش آمازون گیمز درباره این همکاری توضیح می‌دهد:

در آمازون گیمز، ما بر توسعه و انتشار بازی‌های با کیفیت تمرکز کرده‌ایم که بازیکنان را برای چندین سال سرگرم خواهند کرد.

ما این کار را با ساخت IP های خود و انتشار برخی پروژه‌های خارجی از تیم‌های موفقی مانند Disruptive Games انجام می‌دهیم. تیم با استعداد Disruptive Games با توانایی‌های فوق‌العاده خود در طراحی بازی و ساخت جهانی بزرگ، نگاهی تازه به سبک اکشن ماجراجویی چند نفره ارائه می‌کند که ما نسبت به آن‌ هیجان زده هستیم.

Disruptive Games در ساخت بازی‌هایی مانند Tony Hawk’s Pro Skater 1 و 2 ، Godfall و Diablo 2: Resurrected همکاری داشته است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Panic – نوجوانان علیه چالش‌های مرگبارترکیبی آشفته از مثلث‌های عشقی و چالش‌های خطرناک
نقد سریال Panic – نوجوانان علیه چالش‌های مرگبار


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا