بازی

بسته الحاقی جدید GTA Online با حضور مایکل در راه است؟

بسته الحاقی جدید GTA Online با حضور مایکل در راه است؟

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، به نظر می‌رسد راکستار قصد دارد بسته الحاقی جدیدی برای جی تی ای آنلاین (GTA Online) با حضور مایکل به طرفداران خود ارائه کند.

دسامبر سال گذشته، DLC جدیدی برای GTA Online با نام The Contract معرفی شده بود که در آن شاهد داستان جدیدی با حضور فرانکلین و Dr. Dre بودیم. حالا شواهدی منتشر شده که نشان می‌دهد، شاید بسته الحاقی جدیدی با حضور مایکل د سانتا نیز برای نسخه آنلاین GTA منتشر خواهد شد.

یکی از کاربران توییتر شواهدی را از فایل‌های درون بازی کشف کرده که نشان می‌دهند راکستار در حال کار روی یک سناریو جدید است. طبق گفته این افشاگر، ظاهرا در فایل‌های بازی کد جدید تحت عنوان “movie_set” فاش شده که به Record A Studios اشاره دارد. مایکل در بازی Grand Theft Auto V به دلیل علاقه زیادش به فیلم‌ها شناخته می‌شود و بخش بزرگی از داستان او حول محور فیلم‌ها چرخیده است.

مطلب پیشنهادی:۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اندالهام جنایت از واقعیت
۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اند

اعتقاد بر این است که پس از پایان یافتن GTA V، مایکل به شغل رویایی خود، یعنی تهیه‌کنندگی سینما روی آورده است و احتمالا کد بالا به یک استودیو سینمایی اشاره داشته باشد. همانطور که داستان DLC فرانکلین حول محور استودیو ضبط موسیقی می‌چرخید. علاوه بر این فرانکلین در یکی از ماموریت‌های این بسته الحاقی به دوست تهیه‌کننده خود اشاره می‌کند.

راکستار گیمز توجه بسیار زیادی به جی تی ای آنلاین دارد و حضور قهرمان اصلی و پرطرفدار GTA V به این نسخه از بازی، چندان بعید به نظر نمی‌رسد. با این وجود، برای تایید موارد گفته شده، باید منتظر ارائه اخبار بیشتری باشیم.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا